ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

موتورسیکلت سفارشی لوئیز همیلتون، قهرمان فرمول یک را ببینید + قیمت

موتورسیکلت سفارشی لوئیز همیلتون، قهرمان فرمول یک را ببینید + قیمتکمتر کسی است که لوئیز همیلتون (Lewis Hamilton)، راننده انگلیسی فرمول یک را نشناسد. وی علاوه بر رانندگی ماشین های فرمول یک، علاقه خاصی به موتورسیکلت نیز دارد. همکاری وی با شرکت MV Agusta طی سال های گذشته، منجر به ارائه یک موتورسیکلت منحصر به فرد شده است.
موتورسیکلت MV Agusta Brutale 800 RR LH44 براساس موتورسیکلت موفق Brutale 800 RR این شرکت طراحی شده است. این موتورسیکلت ۳ سیلندر ۱۴۰ اسب بخار قدرت دارد و قادر به تولید ۸۷ نیوتن متر گشتاور نیرو می باشد.
موتورسیکلت
این موتورسیکلت با وزنی معادل ۱۷۲ کیلوگرم که نسبت به نمونه های مشابه موتورسیکلت های این شرکت سبک تر است، این امکان را به شما می دهد تا با سرعت حداکثر ۲۴۴ کیلومتر بر ساعت جاده ها در نوردید!
گاردهای این موتورسیکلت از جنس فیبرکربن و با پوشش سرامیکی می باشد. ضمن اینکه خروجی اگزوز ۳ گانه جالبی برای آن در نظر گرفته شده است.
MV Agusta Brutale 800 RR LH44
اما نکته قابل توجه این است که تنها ۱۴۴ دستگاه از این موتورسیکلت تولید خواهد شد. بنابراین بالا بودن قیمت آن، دور از انتظار نیست. قیمت این موتور سیکلت ۲۸۰۰۰ دلار /1,718,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.