ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کاهش شدید فروش موتورسیکلت های هارلی دیویدسون + ورود مدل جدید

کاهش شدید فروش موتورسیکلت های هارلی دیویدسون + ورود مدل جدیدکمپانی باسابقه هارلی دیویدسون که محصولات آن طرفداران پروپاقرصی در میان علاقه‌مندان به موتورسیکلت دارد، برای چندمین فصل متوالی با کاهش سود مواجه شده است. رئیس کمپانی به تأثیر مدل‌های جدید چشم امید دوخته است.

در نیمه نخست سال جاری (۲۰۱۷) شمار موتورسیکلت‌های فروخته‌شده از مارک هارلی دیویدسون در کشورهای مختلف در حدود ۶ درصد کاهش یافته و فروش کل آن به ۴/ ۳ میلیارد دلار /208,675,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) رسیده است. بنا بر اعلام این شرکت، در پی این امر، از سود کارخانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۴۵ میلیون دلار /27,311,875,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) – حدود ۱۶ درصد – کاسته شده است.

هارلی دیویدسون بیش از همه در بازار داخلی – آمریکا – با مشکل مواجه شده است. مشتریان سنتی این مارک پا به سن گذاشته‌اند و کمتر موتورسیکلت می‌خرند. رقیبان سرسخت ژاپنی و اروپایی هم عرصه را بر این موتورسیکلت‌سازی تنگ‌تر کرده‌اند. هارلی دیویدسون سال گذشته هم از کاهش فروش و سود خبر داده بود.

رئیس کمپانی هارلی دیویدسون می‌گوید، این شرکت انتظار داشته که سود و فروش در بازارهای بین‌المللی در سه‌ماهه دوم سال جاری کاهش یابد. متیو لواتیچ در عین حال انتظار دارد با توجه به عرضه‌ی مدل‌های جدید، وضعیت در نیمه دوم ۲۰۱۷ بهبود یابد.

هارلی ویویدسون از سال ۱۹۰۳ در آمریکا موتورسیکلت تولید می‌کند. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور که با شعار "اول آمریکا" روی کار آمد، مدیران این کمپانی را به نشانه تقدیر از تولید در خاک آمریکا، در ماه فوریه به کاخ سفید دعوت کرد. هارلی دیویدسون اندکی پس از آن سومین کارخانه خود خارج از ایالات متحده را در تایلند افتتاح کرد. این موتورسیکلت‌سازی در هند و برزیل هم خط تولید دارد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.