ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

شاسی بلند قدرتمند میتسوبیشی اوتلندر PHEV بزودی وارد ایران می شود

شاسی بلند قدرتمند میتسوبیشی اوتلندر PHEV بزودی وارد ایران می شودپس از حضور گسترده خودروسازان فرانسوی در ایران، ژاپنی ها و یا بهتر بگوییم آسیایی ها نیز از بازار ایران سهم می خواهند، همین امروز بود که مدرعامل سایپا از توافق اولیه برای حضور نیسان در ایران خبر داد.

شرکت میتسوبیشی ژاپن نیز، نسخه برقی-هیبریدی خودروی اوتلندر را تا پیش از زمستان سال جاری، روانه بازار خودروی ایران خواهد کرد.

پس از کاهش تحریم‌های بین‌المللی، واردات و تولید خودرو در ایران رونق جدیدی تجربه می‌کند. از سوی دیگر، آلودگی روزافزون شهرهای ایران به‌واسطه استفاده زیاد از وسایل نقلیه سواری که بیشتر آن‌ها استانداردهای آلایندگی روز دنیا را دارا نیستند؛ موجب شده است گرایش به سمت استفاده از خودروهای سبز، بیش از پیش در ایران مورد توجه قرار گیرد. در چنین شرایطی خبر رسیده است که به‌زودی نسخه هیبریدی (PHEV) شاسی بلند قدرتمند میتسوبیشی اوتلندر؛ تا پیش از زمستان امسال، وارد خیابان‌های ایران خواهد شد.
آلبوم عکس
2017 MITSUBISHI OUTLANDER PHEV :
تصاویر شاسی بلند میتسوبیشی PHEV مدل 2017
میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2017 (12)
میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2017 (11)
میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2017 (10)
میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2017 (9)
میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2017 (8)
ادامه
با وجود تمام مشوق‌های دولتی جهت افزایش گرایش به ورود خودروهای هیبریدی و برقی با هدف کاهش میزان آلودگی هوا؛ همچنان به علت تأثیرات جامانده از تحریم‌های طولانی‌مدت و سنگین غرب علیه ایران، واردات این خودروها با موانعی روبرو است. این در حالی است که خودروهای تمام برقی و پلاگین هیبریدی نیاز به ایستگاه‌های شارژ سریع مخصوصی دارند که اکنون در ایران وجود ندارد. این خودروها از دو پیشرانه بهره می‌برند. یک پیشرانه معمولی و یک پیشرانه برقی که با برق شهری و در منزل قابل شارژ است.

شرکت میتسوبیشی، پیش از این نمونه‌های برقی و هیبریدی محصولات خود را در ژاپن و اروپای غربی عرضه کرده است. این خودروساز معتبر ژاپنی؛ تلاش می‌کند حوزه خدمات‌ و عرضه محصولات هیبریدی خود را به شرق اروپا، آمریکا و آسیا گسترش دهد. بدین ترتیب ایران اولین کشور در خاورمیانه خواهد بود که نسخه هیبریدی اوتلندر در آن عرضه خواهد شد. ایران با دارا بودن جایگاه بیستم در بین بازارهای بزرگ خودروی جهان و فروش سالانه ۱ میلیون خودرو در کشور، بازار مستعد و مناسبی برای میتسوبیشی به شمار خواهد آمد.

تمایل ایرانیان به خرید خودروهای روز دنیا در حال افزایش است. میزان فروش محصولات میتسوبیشی در ایران طی سال گذشته با رشد ۱۶ برابری مواجه بوده و در مجموع ۳۲۰۰ دستگاه خودروی میتسوبیشی طی سال ۲۰۱۶ در ایران به فروش رسیده است. هم‌اکنون ۴۱ نمایندگی فعال میتسوبیشی در ایران فعال هستند؛ که این شرکت ژاپنی درصدد است با همکاری نماینده خود در ایران، این تعداد را به بیش از ۵۰ نمایندگی فعال افزایش دهد و بدین ترتیب میزان فروش محصولات خود و سهم عرضه در بازار خودروی ایران را افزایش دهد.
منبع : asia.nikkei.com
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.