ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس بنز SLR مک‌لارن جدید چه ویژگی هایی دارد

مرسدس بنز SLR مک‌لارن جدید چه ویژگی هایی داردخودرو اس ال آر کمپانی مرسدس با نام کامل “مرسدس بنز SLR مک‌لارن” یکی از شاهکار های مهندسی کمپانی آلمانی مرسدس بنز است که در کلاس سوپر اسپرت از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ به تولید رسید.

همانطور که از نام مک‌لارن در انتهای نام این مدل پیداست، طراحی بی نظیر، کاربردی و بسیار زیبای اتاق این مدل از سوی کمپانی نام آشنای مکلارن انگلیس انجام شده و بخش فنی آن را مرسدس بنز مهندسی کرده و ساخته است.مرسدس بنز SLR مک‌لارن جدید چه ویژگی هایی دارد
این ابر خودرو اسپرت از یک پیشرانه تک میل سوپاپ V8 مجهز به سوپرچارجر با حجم ۵٫۴ لیتر بهره می برد که قادر به تولید حداکثر قدرت ۶۱۷ اسب‌بخار و ۷۸۰ نیوتن‌متر گشتاور است. نام مدل ۷۲۲ Edition به معنای “نسخه ۷۲۲” که در سال ۲۰۰۶ معرفی شد، از شماره خودرو استرلینگ ماس (راننده تیم مرسدس بنز) و زمان آغاز مسابقه میله‌میلیا برای تیم مرسدس بنز (ساعت ۷:۲۲ سال ۱۹۵۵) و پیروزی این تیم در آن مسابقه الهام گرفته شد.

SLR مک‌لارن ۷۲۲ با ارتقاء فنی قادر به تولید حداکثر قدرت ۶۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۲۰ نیوتن‌متر است که در ۳٫۶ ثانیه به تندی ۱۰۰ و در نهایت به حداکثر سرعت ۳۳۷ کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند.

توضیح جزئیات بیشتر در این بخش نمی گنجد اما باید متذکر شویم که نسخه ۷۲۲ گونه ای تولید محدود و بسیار گران قیمت بود که با ویژگی های فنی و ظاهری منحصر به فردی به تولید رسید و همواره از آن به عنوان یکی از خاص ترین محصولات عصر مدرنیته مرسدس بنز یاد می شود که مدل SLS از دل آن زاده شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.