ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

هایپرکار 6 متری، مرسدس بنز بزودی رونمایی می شود!

هایپرکار 6 متری، مرسدس بنز بزودی رونمایی می شود!مرسدس-بنز اعلام کرده تابستان امسال از ایده "هایپرکار" جدیدش به نام ویژن ئی‌کیو سیلور ارو (Vision EQ Silver Arrow) پرده‌برداری خواهد کرد.

هایپرکار، ماشین اسپرت لوکس و با قدرت زیاد است که معمولا در تعداد بسیار محدود و با قیمتی بسیار گران ساخته می‌شود. پروژه ویژن ئی‌کیو سیلور ارو نتیجه یک رقابت داخلی بین طراحان مرسدس-بنز است. هدف آنها برداشتی مدرن از ماشین‌های دهه سی میلادی بود. به نظر می‌رسد این ماشین بیشتر از همه از مرسدس-بنز W125 الهام گرفته است؛ ماشینی که با آن مرسدس-بنز با ثبت ۴۳۲.۷ کیلومتر در ساعت در سال ۱۹۳۸ رکورد سرعت روی جاده را شکست.

طول ماشین شش متر است و تنها برای یک سرنشین جا دارد. برای نشستن داخل ماشین بخشی از سقف و شیشه جلو رو به بالا باز می‌شود. با توجه به نام EQ که نام زیرمجموعه ماشین‌های الکتریکی مرسدس-بنز است، قوای محرکه این ماشین به احتمال زیاد الکتریکی خواهد بود.

هایپرکار جدید فعلا در فرم یک مجسمه نمایش داده می‌شود و سال‌ها با عرضه آن به بازار فاصله داریم. مرسدس-بنز هایپرکار فعلی خود به نام پروژه یک را سال گذشته به بازار عرضه کرده است. قوای محرکه پروژه یک هزار اسب بخار است و تنها ۲۷۵ دستگاه از این ماشین دو و نیم میلیون دلاری ساخته می‌شود.
معرفی کامل شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان / از تاریخچه تا جدیدترین خودروها
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.