ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس بنز یک طراح جوان ایرانی را استخدام کرد

مرسدس بنز یک طراح جوان ایرانی را استخدام کردکمپانی تولید خودروی مدرسدس بنز که در آلمان واقع است با معرفی طرح خوردروی دونفره جدید خود که آن را اسمارت کار می‌خواند، از حسین امینی یکتا طراح جوان ایرانی این خودرو دعوت به همکاری دائم کرد.

حسین امینی یکتا 32 ساله متولد تهران است و در سال‌های اخیر در شهر میلان در ایتالیا به ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی مشغول بوده است.

آقای امینی یکتا برای تز پایان‌نامه خود در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده طراحی صنعتی میلان اقدام به طراحی یک نمونه مفهومی از خودروی مشهور لامبورگینی با نام گانادور کرد که در جشنواره‌های طراحی خودرو 2016 جهان، مورد ستایش قرار گرفته است. همین شهرت باعث شد تا شرکت بنز نیز با دیده متفاوتی به طراحی‌های آقای امینی توجه کند.

حسین امینی یکتا که در سابقه کاری خود تاسیس شرکت طراحی ساوین و همکاری در طرح نهایی سمند به عنوان خودروی ملی ایران را دارد، در زمینه طراحی آمبولانس، مینی‌بوس و چند زرح تولید نشده کامیون و کامیونت نیز فعالیت داشته است. او همچنین عضو تیم همکار ساخت خودروی الکتریکی در دو گروه تخصصی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران بود. اما به دلیل عدم توجه مسئولان حکومتی ناگزیر به مهاجرت از ایران شد.

امینی یکتا اخیرا و در رونمایی از طرح‌های تازه مرسدس بنز در کنار نسل جدید خودروی اسمارت دیده شد و تایید کرد نسل نوین خودروی شهری کوچک مرسدس بنز را طراحی کرده است. همزمان استودیوی طراحی مرسدس بنز با مدیریت گوردون واگنر تایید کرده که از آقای امینی برای همکاری دائم دعوت به عمل آورده است. این استودیو تلاش دارد هویتی نوین برای قدیمی‌ترین خودروساز جهان دست و پا کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
10 یخچال فریزر جدید بازار تا سقف 15 میلیون تومان
ارزانترین گوشی 1403 (معرفی 15 گوشی لمسی و گوشی دکمه ای امسال)
ابراهیم رعدی - دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر من کلی طرح از بچگی تا الان که 29سال سن دارم کشیدم علاقهء فوق العاده بالایی به طراحی خودرو دارم همیشه درخواب و خیال طرحهایی رو دیدم و اونارو بر روی کاغذ اجرا کرده ام خیلی دوس دارم به یکی از کمپانی های بزرگ خودروسازی بروم ودرآنجا طراحی کنم و افتخار آفرینی کنم... ای کاش کشور ما قدرتی در ساخت خودرو داشت که بتوانیم طرحهای خودرا به خودروسازهای کشور خود ارسال کنیم و شاهد رقابت جهانی کشورمان با کشورهای دیگر شویم...


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.