ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

نسل جدید مرسدس-بنز کلاس A، بالاخره رونمایی شد

نسل جدید مرسدس-بنز کلاس A، بالاخره رونمایی شدمرسدس-بنز نسل جدید کلاس A را در مراسمی در شهر آمستردام هلند رونمایی کرد. نسل چهارم کوچک‌ترین مدل کارخانه، جانشین ماشینی می‌شود که سهم مهمی در موفقیت بنز در چند سال اخیر داشت. استقبال بازار از طراحی اسپرت مدل کنونی کلاس A به بنز کمک کرد تا پس از یک دهه بتواند رقیبان آلمانی خود را پشت سر بگذارد و دوباره بزرگترین خودروساز لوکس جهان شود.

این مدل همچنین خریداران جدید را به مارک بنز جلب می‌کند. به گفته پیتر زچه، مدیر کارخانه، شصت درصد از خریداران کلاس A قبلا مشتری شرکت‌های دیگر بودند. بخش عمده‌ای از آنها هم جوان هستند و سال‌های بیشتری مشتری بنز خواهند بود.
آلبوم عکس
2019 MERCEDES BENZ A CLASS :
تصاویر نسل جدید مرسدس بنز کلاس A مدل 2019 #13
تصاویر نسل جدید مرسدس بنز کلاس A مدل 2019 #12
تصاویر نسل جدید مرسدس بنز کلاس A مدل 2019 #12
تصاویر نسل جدید مرسدس بنز کلاس A مدل 2019 #11
تصاویر نسل جدید مرسدس بنز کلاس A مدل 2019 #10
تصاویر نسل جدید مرسدس بنز کلاس A مدل 2019 #9
ادامه
نسل چهارم کلاس A با چهره‌ای تازه به بازار می‌آید. ظاهر جدید محصولات بنز دو ماه پیش با نسل جدید مدل CLS معرفی شد و به مرور در مدل‌های دیگر کارخانه تکرار می‌شود. در این الگوی طراحی، بدنه با خطوطی ساده‌تر و نرم‌تر طراحی شده است و هماهنگ با روند کنونی طراحی ماشین، چراغ‌ها باریک‌تر و جلوپنجره‌ بزرگتر شده است. در واکنش به انتقادها از مدل فعلی، ابعاد ماشین کمی بزرگتر شده تا جای سرنشینان و بار و دید راننده بهتر شود.

داخل ماشین به طور اساسی تغییر کرده است. کلاس A با سیستم جدید مدیریت خودرو عرضه می‌شود که با هوش مصنوعی کار می‌کند. این سیستم تشخیص می‌دهد چه کسی پشت فرمان نشسته و بخش‌های مختلف ماشین را با توجه به سلیقه و عادت او تغییر می‌دهد. مثلا آهنگ‌های مورد علاقه‌اش را پخش می‌کند، قرارها و تلفن‌هایش را یادآوری می‌کند یا در ساعتی مشخص ترافیک مسیر خانه یا کار را به او اطلاع می‌دهد.

ارتباط با این سیستم به صورت کلامی برقرار می‌شود و شبیه به هوش مصنوعی شرکت‌های گوگل، اپل و آمازون، می‌تواند جمله‌های راننده را درک کرده و به آن واکنش نشان دهد. مثلا راننده برای روشن کردن بخاری می‌تواند تنها بگوید که سردش است.

مرسدس بنز کلاس A را به امکانات ایمنی و رفاهی مجهز کرده که تا الان در مدل‌های بالاتر این کارخانه ارائه می‌شد. بنز با این تعریف تازه از خودروهای لوکس کوچک، در پی فرصتی است که بتواند از این بخش از بازار که معمولا سود کمتری دارد، درآمد بیشتری کسب کند.

شرکت دایملر که مالک مرسدس-بنز است هفته پیش اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ ده میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو سود کرده که ۲۴ درصد از سال ۲۰۱۶ بیشتر است. اما آقای زچه همزمان هشدار داد که هزینه‌ زیاد سرمایه گذاری برای فن‌آوری‌ خودروهای الکتریکی و خودران باعث خواهد شد روند افزایش سود برای مدتی متوقف شود.
معرفی کامل شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان / از تاریخچه تا جدیدترین خودروها
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.