ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سدان لوکس مرسدس بنز رونمایی شد + آلبوم عکس و قیمت

سدان لوکس مرسدس بنز رونمایی شد + آلبوم عکس و قیمتمرسدس-بنز عضو جدیدی از خانواده خودروهای کوچک خود را معرفی کرد. قرار است کلاس A سدان در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شود و تا زمستان به بازار عرضه خواهد شد. این ماشین براساس نسل جدید کلاس A هچ‌بک ساخته شده که تولیدش از بهار امسال آغاز شده است.

کلاس A سدان با ماشین‌هایی نظیر ب‌ام‌و سری ۱ و آئودی A3 رقابت می‌کند. با قیمت پایه حدود سی هزار دلار /2,010,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ،‌ این ماشین ارزان‌ترین سدان بنز خواهد بود.

چین یکی از بازارهای مهم این ماشین است. ماشین‌های چهار در هنوز در چین محبوب است و چون مشتریان این ماشین اکثرا راننده دارند، صندلی‌های عقب باید راحت‌تر باشد. برای همین بنز پیش‌تر نمونه‌‌ای ویژه‌ از کلاس A سدان، که از مدل معمولی کشیده‌تر است، را برای بازار چین طراحی کرده است.

بازار مهم دیگر برای این ماشین آمریکا است. کلاس A بیش از بیست سال است که بیشتر در فرم هچ‌بک در اروپا فروخته می‌شود. اما فرم هچ‌بک در آمریکا محبوب نیست و به همین دلیل این ماشین هرگز به آمریکا فرستاده نشد.
آلبوم عکس
2019 MERCEDES BENZ A CLASS SEDAN :
آلبوم عکس مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019 #31
آلبوم عکس مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019 #30
آلبوم عکس مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019 #29
آلبوم عکس مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019 #28
آلبوم عکس مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019 #27
آلبوم عکس مرسدس بنز کلاس A سدان مدل 2019 #26
ادامه
مرسدس-بنز در سال ۲۰۱۳ یک مدل چهار در کوپه به نام CLA را که براساس نسل دوم این ماشین ساخته بود در آمریکا عرضه کرد. استقبال از این ماشین خوب بود. بیش از نیمی از مشتریان این ماشین برای اولین بار بنز می‌خریدند و میانگین سنی آنها یازده سال از میانگین سنی خریداران بنز کمتر بود.

کارخانه آلمانی امیدوار است سدان جدید که از مدل CLA کاربردی‌تر است، با مشتریان جوان بیشتری ارتباط برقرار کند. بنز انتظار دارد نیمی از کسانی که کلاس A می‌خرند، همیشه با این کارخانه بمانند. برای همین تلاش کرده تجربه‌ای مشابه با لوکس‌ترین مدل‌های بنز را برای راننده فراهم کند.

برخلاف رسم معمول در خودروسازان لوکس، بنز به جای عرضه فن‌آوری‌های جدید خود در مدل‌های لوکس‌تر، آنها را ابتدا در کلاس A معرفی کرده است. از جمله سیستم مدیریت خودرو به نام MBUX که شامل دو نمایشگر است که اطلاعات خودرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد و راننده می‌تواند با حرف زدن با این سیستم، بخش‌های مختلف ماشین را کنترل کند. این سیستم تا حدی هوشمند است که مثلا اگر راننده بگوید که هوا سرد است، بخاری‌ را روشن می‌کند.

کلاس A سدان علاوه بر آلمان در کارخانه بنز در مکزیک هم تولید خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.