ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فروش مرسدس بنز E350d در آلمان متوقف شد

فروش مرسدس بنز E350d در آلمان متوقف شدپس از رسوایی تقلب دیزلی فولکس واگن، خودروسازانی دیگر نیز در این رابطه مطرح شدند.

مرسدس بنز نیز پس از آن که دریافت ممکن است مخزن تصفیه گاز اگزوز AdBlue در سدان E350d بین برنامه های ارائه سرویس به طور کامل خالی شود، به طور داوطلبانه فروش این خودرو را متوقف کرده است.

در حالی که مرسدس GLE350d بزرگ تر و GLS350d دارای مخزن AdBlue بزرگ تر 38.5 لیتری هستند، کلاس E با این فرض که خودرویی سبک تر کاتالیست کم تری در چرخه خود احتیاج خواهد داشت، از مخزنی 24.5 لیتری بهره می برد. موتور مورد نظر این خودرو OM642 LS 3.0 لیتری V6 است. تغییراتی در طرح تزریق کاتالیست این موتور انجام شده و سطح توزیع آن به منظور خنثی سازی گازهای NOx افزایش یافته است. این امر به بهینه سازی مصرف مخزن AdBlue و در نتیجه دیرتر خالی شدن آن کمک خواهد کرد.

هم چنین سایز مخزن کاتالیست SCR نیز افزایش خواهد یافت تا از عدم خالی شدن AdBlue بین سرویس ها اطمینان حاصل شود. در حالی که مرسدس بنز آلمان زمان مشخصی را برای معرفی مجدد E350d اعلام نکرده، گفته می شود که این امر چند هفته زمان خواهد برد.
استانداردهای آلایندگی در هند در سطح پایین تری در مقایسه با قوانین اروپا هستند و در نتیجه مممکن است این خودرو در بازار هند با مشکل آلایندگی مواجه نشود.
منبع : autocar.co.uk
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.