ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصول جدید مرسدس-بنز، با طعم کارخانه فرانسوی!

محصول جدید مرسدس-بنز، با طعم کارخانه فرانسوی!مرسدس-بنز برنامه‌اش را برای تولید یک مدل کوچک الکتریکی اعلام کرد. این شرکت می‌گوید ماشین جدید در کارخانه دایملر در هامباخ فرانسه ساخته خواهد شد و برای تجهیز این کارخانه پانصد میلیون یورو سرمایه‌گذاری می‌کند. به این ترتیب این ماشین اولین مرسدس-بنز ساخت فرانسه خواهد بود.

مرسدس-بنز سال گذشته ایده‌اش از این مدل کوچک الکتریکی را با کانسپتی به نام EQA نمایش داد. به گفته مرسدس بنز این ماشین با هر بار شارژ می‌تواند ۴۰۰ کیلومتر حرکت کند.
آلبوم عکس
MERCEDES BENZ EQA COMPACT ELECTRIC CAR :
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #8
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #7
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #6
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #5
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #4
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #3
ادامه
معرفی کامل شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان / از تاریخچه تا جدیدترین خودروها
در حال حاضر در کارخانه هامباخ محصولات اسمارت ساخته می‌شود. اسمارت یکی از زیرمجموعه‌های دایملر است که ماشین‌های بسیار کوچک شهری تولید می‌کند. معلوم نیست تولید مرسدس-بنز جدید در فرانسه چه زمانی آغاز می‌شود، اما دایملر پیش‌تر اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ بیش از ده مدل الکتریکی بنز و اسمارت به بازار عرضه کند.

مرسدس بنز مدل‌های الکتریکی خود را با نام EQ از مدل‌های دیگر متمایز کرده است. اولین مدل از این سری شاسی‌بلند EQC است که سال آینده به بازار می‌آید.

مرسدس-بنز انتظار دارد ماشین‌های الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ بین ۱۵ تا ۲۵ درصد از کل فروش شرکت را شامل شود و قرار است از سال ۲۰۲۰، ماشین‌های اسمارت فقط با موتور الکتریکی ساخته شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.