ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس بنز، تیزر تماشایی EQA را منتشر کرد

مرسدس بنز، تیزر تماشایی EQA را منتشر کردویدیویی بسیار تماشایی از مدل مفهومی مرسدس بنز EQA را در فایندز مشاهده نمایید:
در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷، شرکت آلمانی بنز از مدل مفهومی مرسدس بنز EQA رونمایی کرد. این کراس اوور کانسپت بینظیر براساس فلسفه ی Sensual Purity طراحی شده، فلسفه ایی که در آن دیگر خبری از طراحی لبه های تیز و خشن اسپرتی نیست. در عوض، این فلسفه در تلاش برای بکار بردن گرافیک ویژه، ترکیب رنگ هایی بصورت جاذبه ی طبیعی، طراحی در عین هماهنگی و همبستگی و در یک کلام خودرویی با تجمل گرایی خیره کننده است. در مطالب قبل برخی خودرو ها نظیر مزدا RX-Vision ، خودروی نیسان IMx را بررسی کردیم، در ادامه به ویژگی های این کراس اوور کوپه ی هوشمند و مفهومی شرکت مرسدس بنز میپردازیم.
کمپانی مرسدس بصورت جدی وارد رقابت خودروهای الکتریکی و خودران و البته مفهومی با دیگر مدعیان این عرصه یعنی تویوتا و… شده است و در طراحی این مدل خود نهایت نوآوری و خلاقیت را بکار گرفته است. بکار بردن چراغ های LED در جلوی سپر مشبک که در زمان رانندگی به حالت های مختلفی (اسپرت و معمولی) تبدیل می شود و همچنین استفاده از این چراغ های در دود تادور بدنه، مرسدس بنز EQA را خاص و منحصر بفرد کرده است. سقف پاناروما و استایل کراس اوور کوپه کامپکت بودن این بنز در کنار طراحی سه بعدی چراغ های عقب و جلوی از دیگر جذابیت های EQA است.
آلبوم عکس
MERCEDES BENZ EQA COMPACT ELECTRIC CAR :
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #8
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #7
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #6
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #5
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #4
تصاویر مرسدس بنز EQA کانسپت #3
ادامه
فضای داخلی خاص مرسدس بنز EQA

تجربه ی حضور در کابینی مدرن و لوکس در انتظار سرنشینان این خودرو خواهد بود. کابینی که با طراحی هیجان انگیز صندلی های، طراحی و ترکیب رنگهای جذاب، نویدی است که طراحان و مدیر عامل کمپانی مرسدس بنز آقای دایملر داده است. مرسدس بنز EQA سال ۲۰۱۹ به بازار مشتاق خودرو عرضه خواهد شد.
مشخصات فنی مرسدس بنز EQA

EQA دو موتور برقی در دو محور جلو و عقب خود داراست که بروز ترین سیستم شارژ باتری بر روی آن نصب شده، بطوریکه باتری در کمتر از یک ساعت به صد در صد میرسد، که با یکبار شارژ این باتری لیتیوم یونی تا ۴۰۰ کیلومتر قادر به طی مسافت است. این خودرو توان الکتریکی ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور حدود ۵۰۰ نیوتن بر متر را تولید میکند، اما این خودروساز آلمانی از نهایت سرعت مرسدس بنز EQA حرفی نزده ولی با توجه به این اطلاعات صفر تا صد آن در حدود ۵ ثانیه به طول می انجامد.

تکنولوژی های بکار رفته در مرسدس بنز EQA

نور LEDهای جذاب این خودرو از تکنولوژی و نوآوری برق Generation EQ تامین می شود. تکنولوژیی که در نمایشگاه سال گذشته ی پاریس در مدل بنز اس یو وی EQ رونمایی شد. همچنین این خودرو از سنسورهایی هوشمند در جلوی شیشه خود بکار گرفته که مدام چشم راننده را زیر نظر دارند تا اگر چشمان راننده زمانی بسته شوند یا به جلو نگاه نکنند کنترل خودرو را بدست بگیرد. مهم ترین و جالب ترین فناوری استفاده شده در مرسدس بنز EQA روی فرمان تعبیه شده است، جایی که قادر به اندازه گیری دمای بدن، میزان ضزبان قلب، احتمال مصرف الکل یا هر چیز دیگری است که در رانندگی به کمک راننده خواهد آمد.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.