ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ابر خودروی مرسدس بنز پروژه وان رسماً رونمایی شد

ابر خودروی مرسدس بنز پروژه وان رسماً رونمایی شدمرسدس بنز اعلام کرده است که قرار 275 دستگاه از ابر خودروی پروژه وان را تولید کند، خودرویی که فقط یک ماموریت برای شما دارد و آن هم فراهم‌ کردن تجربه‌ی سواری از یک خودروی دلهره‌آور با سرعت و هیجان خودروی فرمول یک در لباسی جدید و متفاوت است.

اگر در مورد مشخصات فنی Project One برایتان بگوییم، احتمالا تعجیب می‌کنید. مرسدس آ.ام.گ از یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی آن هم با حجم ۱٫۶ لیتر برای محصول جدیدش تعبیه کرده است! شاید با شنیدن حجم ۱٫۶ لیتر به یاد خودروهای داخلی بیافتید اما نکته‌ی جالب اینجاست که پروجکت‌وان با همین پیشرانه‌ می‌تواند حداکثر توان خروجی ۱۰۰۰ اسب‌بخار تولید کند! این پیشرانه مهندسی بی‌نظیری دارد و البته، به سیستم پرخوران توربوشارژ هم مجهز شده است. همین امر باعث شده تا پروجکت وان‌ بتواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مرسدس قصد دارد به پاس سالگرد ۵۰ سالگی AMG، این خودروی بی‌نظیر را معرفی کند.

این خودرو هم مشخصات فنی‌ شگفت‌انگیزی دارد و هم از زبان طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. این خودرو اخیراً در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 و با حضور لوئیس همیلتون راننده فرمول یک تیم مرسدس رونمایی شد که شما را دعوت می کنیم به تماشای تصاویری دیدنی از این خودرو، لطفاً با فایندز همراه باشید :
آلبوم عکس
MERCEDES AMG PROJECT ONE :
مرسدس بنز پروژه وان #16
مرسدس بنز پروژه وان #15
مرسدس بنز پروژه وان #14
مرسدس بنز پروژه وان #13
مرسدس بنز پروژه وان #12
مرسدس بنز پروژه وان #11
ادامه
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.