ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس بنز لوکس، ویژه میلیاردرهای چینی!

مرسدس بنز لوکس، ویژه میلیاردرهای چینی!بازار محصولات و لوازم لوکس به لطف خریداران چینی در چند سال اخیر رونق گرفته است. چینی‌ها سال گذشته میلادی یک سوم کل محصولات لوکس جهان را خریدند و همین باعث شده تولیدکنندگان مارک‌های لوکس محصولات خود را بیشتر به سلیقه آنها نزدیک کنند. مرسدس-بنز با این هدف تازه‌ترین کانسپت خود را هفته پیش در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد.

کانسپت "ویژن مرسدس-مایباخ آلتیمت لاکشری" ترکیبی از یک شاسی‌بلند و یک سدان است که به لوکس‌ترین امکانات رفاهی مجهز شده و از آمدن مدل جدید شاسی‌بلند مایباخ خبر می‌دهد که قرار است دو سال دیگر به بازار عرضه شود، اگرچه مدل جدید مایباخ براساس نسل بعدی شاسی‌بلند مرسدس-بنز GLS ساخته خواهد شد و بعید است ظاهر ماشین به این کانسپت شبیه باشد.
آلبوم عکس
MAYBACH VISION ULTIMATE LUXURY :
تصاویر شاسی بلند مرسدس میباخ ویژن آلتیمیت #24
تصاویر شاسی بلند مرسدس میباخ ویژن آلتیمیت #23
تصاویر شاسی بلند مرسدس میباخ ویژن آلتیمیت #22
تصاویر شاسی بلند مرسدس میباخ ویژن آلتیمیت #21
تصاویر شاسی بلند مرسدس میباخ ویژن آلتیمیت #20
تصاویر شاسی بلند مرسدس میباخ ویژن آلتیمیت #19
ادامه
بدنه غیرعادی ماشین،‌ تجربه‌ای متهورانه برای درک بهتر سلیقه ثروتمندان چینی است. در حالی که محبوبیت شاسی‌بلندها به ویژه در بین جوانان محبوبیت بیشتری دارد، ثروتمندان مسن‌تر چینی هنوز ترجیح می‌دهند لیموزین سوار شوند. مرسدس-بنز با این کانسپت می‌خواهد دل هر دو گروه را به دست آورد.

ماشین با این پیش‌فرض طراحی شده که مالکانش راننده شخصی دارند و تمرکز بیشتر بر آسایش سرنشینان عقب است. سرویس چای‌خوری که در سینی با چوب آبنوس و با الهام از نقاشی‌های سنتی چین ساخته شده، از دیگر نشانه‌ها برای نزدیک‌تر کردن این ماشین به سلیقه مشتریان چینی است.

قوای محرکه ماشین، الکتریکی است. هر چرخ ماشین یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع ۷۵۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. به گفته مرسدس-بنز ماشین با هر بار شارژ می‌تواند تا ۵۰۰ کیلومتر حرکت کند.
مایباخ
دایملر با هدف رقابت با رولزوریس و بنتلی در سال ۲۰۰۲ مارک قدیمی مایباخ را احیا کرد، اما بعد از یک دهه و به دلیل فروش بسیار کم، تولید مایباخ متوقف شد. مایباخ اکنون به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مرسدس-بنز محصولات این شرکت را با امکانات لوکس بیشتر به مشتریان عرضه می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.