ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس بنز GLC، امن ترین خودروی بازار آمریکا لقب گرفت

مرسدس بنز GLC، امن ترین خودروی بازار آمریکا لقب گرفتاگرچه مرسدس بنز GLC به عنوان مدل 2016 معرفی شده بود اما اولین بار است که این کراس اوور لوکس تحت تمام ارزیابی های IIHS قرار گرفته است.مرسدس بنز GLC، امن ترین خودروی بازار آمریکا لقب گرفت
این خودرو در تمام تست های تصادف امتیاز خوب را کسب کرده و دارای سیستم پیش گیری از تصادف جلوی استاندارد با امتیاز برتر و چراغ های جلوی با امتیاز خوب و قابل قبول است.
مرسدس بنز GLC، امن ترین خودروی بازار آمریکا لقب گرفت
یک خودرو به منظور کسب امتیاز Top Safety Pick+ از موسسه بیمه ایمنی جاده ها در ایالات متحده باید در هر پنج تست تصادف امتیاز خوب را کسب کرده و در پیش گیری از تصادف جلو نیز امتیاز پیشرفته یا برتر را کسب کند و امتیاز چراغ های جلوی آن نیز قابل قبول یا خوب باشد. مرسدس بنز GLC نیز در تمام این مراحل موفق عمل کرده و توانسته بالاترین امتیاز این موسسه یعنی Top Safety Pick+ را به خود اختصاص دهد.

سیستم پیش گیری از تصادف جلوی استاندارد در مرسدس بنز GLC در سرعت های 12 و 25 مایل بر ساعت از بروز تصادف پیش گیری کرده است. هم چنین چراغ های جلوی LED مناسب در پیچ ها در مرسدس بنز GLC امتیاز خوب را کسب کرده اگرچه چراغ های جلوی LED استاتیک انتخابی این خودرو توانسته امتیاز قابل قبول را به خود اختصاص دهد. چرا های هالوژنی استاندارد در این خودرو امتیاز متوسط گرفته اند.
منبع : wheels.ca
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.