ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینید

تصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینیدهنوز چند ماه به رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز کلاس A باقی مانده و قرار نیست این ماشین تا سال آینده به بازار عرضه شود. اما کارخانه آلمانی برای نمایش داخل ماشین تا نمایشگاه ژنو صبر نکرد و این هفته عکس‌هایی از اتاق مدل جدید را منتشر کرد.

از عکس‌ها پیدا است که نسل چهارم کلاس A از نظر امکانات چیزی از لوکس‌ترین مدل این کارخانه کم نخواهد داشت. بنز می‌گوید تحقیقاتش نشان داده خریداران کوچکترین مدل بنز، لزوما آن را به خاطر قیمت کمترش انتخاب نمی‌کنند و آماده‌اند برای داشتن امکانات لوکس پول بیشتری بدهند.

اتاق مدل جدید نسبت به مدل کنونی کاملا تغییر کرده است. داشبورد آن را می‌توان مثل لوکس‌ترین مدل‌های بنز با طرح‌هایی مختلفی از چرم و چوب سفارش داد و شبیه به کلاس S بنز به یک نمایشگر یکپارچه بزرگ مجهز است.

در لوکس‌ترین مدل کلاس A، این نمایشگر ترکیبی از دو صفحه حدود ده اینچی است که به راننده امکان می‌دهد تا اطلاعات مختلف را به سلیقه خود روی آنها ببیند. مدل‌های عادی دو صفحه هفت اینچی به هم پیوسته خواهد داشت.

سیستم کنترل نمایشگر ماشین‌ هم جدید است و راننده با استفاده از یک صفحه لمسی که در کنسول وسط قرار دارد بخش‌های مختلف را کنترل می‌کند.

کلاس A اولین مدل بنز خواهد بود که با الگوی جدید مرسدس بنز طراحی شده است.
معرفی کامل شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان / از تاریخچه تا جدیدترین خودروها
تصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینیدتصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینیدتصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینید
فرمان ماشین هم امکاناتی مشابه با کلاس S را در اختیار راننده قرار می‌دهد و بخش‌های بیشتری از ماشین را می‌توان از روی فرمان کنترل کرد. سیستم ماساژ در صندلی‌ها هم از امکانات لوکس دیگری است که به ماشین اضافه شده است.
تصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینیدتصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینیدتصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینیدتصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینیدتصاویر درون کابین نسل جدید مرسدس بنز کلاس A را ببینید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.