ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی 4 میلیارد تومانی مک‌لارن را ببینید!

خودروی 4 میلیارد تومانی مک‌لارن را ببینید!مک‌لارن می‌گوید در بین محصولاتی که تاکنون ساخته است هیچ ماشینی به این اندازه به یک خودروی مسابقه‌ای شبیه نیست. مدل جدید به یادبود سنا، نامدارترین راننده اتومبیلرانی جهان که با این تیم قهرمان فرمول یک شد، نامیده شده است.
Ayrton Senna Portrait Painting
آیرتون سنا، بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۳ برای مک‌لارن در فرمول یک رانندگی کرد و ۳۵ بار با این تیم در مسابقات پیروز شد. او در سال ۱۹۹۴ در ۳۴ سالگی هنگام مسابقه تصادف کرد و جان خود را از دست داد.
با اینکه رانندگی با این ماشین در شهر قانونی است اما مهندسان مک‌لارن همه چیز حتی ظاهر زیبای ماشین را فدای افزایش کارایی آن در پیست کرده‌اند. وزن سنا کمتر از ۱۲۰۰ کیلوگرم است و برای کاهش وزن تقریبا همه امکانات رفاهی ماشین حذف شده است.

موتور ماشین هشت سیلندر چهار لیتری با قدرت ۸۰۰ اسب بخار است.

قیمت هر دستگاه ۷۵۰ هزار پوند (حدود یک میلیون دلار /67,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) است و تنها ۵۰۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود. مک‌لارن می‌گوید همه ماشین‌ها پیش فروش شده است. آخرین دستگاه در یک حراج خصوصی دو میلیون پوند (دو میلیون و هفتصد هزار دلار) فروخته شده که درآمد آن از طریق موسسه خیریه آیرتون سنا برای کمک به تحصیل کودکان کم بضاعت در برزیل صرف می‌شود.

اطلاعاتی درباره عملکرد این ماشین منتشر نشده است. مک‌لارن اعلام کرده این خودرو را در نمایشگاه خودروی ژنو در بهار نمایش خواهد داد.
آلبوم عکس
MCLAREN SENNA :
McLaren Senna #11
McLaren Senna #11
McLaren Senna #10
McLaren Senna #9
تصاویر مک‌لارن سِنا #8
تصاویر مک‌لارن سِنا #7
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.