ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دوچرخه 40 میلیون تومانی شرکت مکلارن رونمایی شد

دوچرخه 40 میلیون تومانی شرکت مکلارن رونمایی شدمک‌لارن بار دیگر با توسعه دوچرخه‌های گران و خاص از خانواده S ورک روبیکس بازگشته است.

این دوچرخه ویژه حدود 11 هزار و 500 دلار /782,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت‌گذاری شده است. ساخت این دوچرخه به مناسبت 50 سالگی حضور مکلارن در مسابقات گرند پریکس و تجلیل خودروی معروف پاپایا اورنج از سری سفارشی هریتیج ساخته شده است. به همین دلیل است که رنگ‌های به کار رفته در دوچرخه ویژه مک‌لارن با خودروی معروف پاپایا اورنج همخوانی دارد.

چرخ‌های به کار رفته در این دوچرخه با الهام از چرخ خودروهای مسابقه‌ای این خودروسازی ساخته شده و نوار خودرو به شکل سفارشی از چرم ساخته شده که دوخت‌های نارنجی رنگ در آن به چشم می‌خورد.

بقیه مشخصات این دوچرخه با یک S ورک روبیکس معمولی همخوانی دارد. در واقع قاب و اهرم دوچرخه از یک فرم ویژه ساخته شده‌اند و فیبر کربن به وفور در ساختار دوچرخه دیده می‌شود.

فاصله محورهای میانی دوچرخه با ابعاد 12×100 و 12×142 تعریف شده و ترمزها به صورت هیدرولیک در عقب نصب شده‌اند.دوچرخه 40 میلیون تومانی شرکت مکلارن رونمایی شددوچرخه 40 میلیون تومانی شرکت مکلارن رونمایی شددوچرخه 40 میلیون تومانی شرکت مکلارن رونمایی شددوچرخه 40 میلیون تومانی شرکت مکلارن رونمایی شد
منبع : specialized.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.