ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

عملکرد عالی کراس اوور جدید مزدا در تست های تصادف + آلبوم عکس CX-5 مدل 2018

عملکرد عالی کراس اوور جدید مزدا در تست های تصادف + آلبوم عکس CX-5 مدل 2018آمریکا و اروپا با آخرین قوانین خود، خودروسازها وادار کرده‌اند تا تجهیزات کمک راننده را روی خودروهای جدید اضافه کنند. تنها هدف این قوانین کاهش مرگ و میر و آسیب‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای و خیابانی است. دو موسسه بزرگ ایمنی‌سنجی "یورو "NCAP و IIHS"" در این دو قاره نیز شرایط ایمنی و تست‌های خود را تغییر داده و به شدت به روز کرده‌اند تا نتایج بهتری از وضعیت ایمنی خودروها دریافت کنند.
قیمت پایه این خودرو در بازار آمریکا 24,150 دلار /1,618,050,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می باشد.
در این راستا مزدا CX-5 به عنوان یک کراس‌اور کامپکت بالاترین امتیار از مؤسسه (IIHS) را دریافت کرد تا در بخش خودروهای "ایمن پلاس" قرار گیرد.

در این تست‌ها، CX-5در بخش‌ برخورد از روبه‌رو در همپوشانی کوتاه و متوسط امتیاز شایانی را به دست آورد و کمی بیشتر از "قابل قبول" ظاهر شد.

محصول ژاپنی‌الاصل در تست‌های برخورد جانبی، ارزیابی موقعیت و استحکام سقف، ارزیابی استحکام بخش سرنشین جلو پس از برخورد نیز موفق عمل کرد و امتیاز "خوب" یا "قابل قبول" را دریافت کرد. CX-5 در بخش چراغ‌های جلو و عملکرد آن در ممانعت از تصادف امتیاز "معمول"را کسب کرده و برای داشتن کیفیت بهتر مزدا موظف به ارتقای آن است.
آلبوم عکس
2018 MAZDA CX 5 PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس مزدا CX-5 مدل 2018 #21
آلبوم عکس مزدا CX-5 مدل 2018 #20
آلبوم عکس مزدا CX-5 مدل 2018 #19
آلبوم عکس مزدا CX-5 مدل 2018 #18
آلبوم عکس مزدا CX-5 مدل 2018 #17
آلبوم عکس مزدا CX-5 مدل 2018 #16
ادامه
مزدا CX-5 جدید به مجموعه‌ای به نام "آی- اکتیو سنس" مجهز است که از یک فاز راداری و کنترل کروز هوشمند تشکیل شده است. این مجموعه در کسب امتیاز بالا برای خودرو نقش به سزایی بازی می‌کند. کروز کنترل هوشمند این کراس‌اوور نیز به‌لطف وجود ""آی- اکتیو سنس" در سرعت‌های بین ۳۰ تا ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت بهترین فاصله‌ی ممکن را با خودروهای جلو و عقب حفظ خواهد کرد.

از طرفی فناوری پیشرفته دوربینی در سرعت‌های کمتر از ۳۰ کیلومتر بر ساعت قابلیت توقف و حرکت کامل به‌صورت خودکار را فراهم می‌آورد. اما فناوری‌های کمک راننده شاسی‌بلند جدید مزدا در این حد خلاصه نمی‌شود و ترمز اضطراری هوشمند در کنار سیستم شناساگر نقاط کور به ایمنی بیشتر آن کمک می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.