ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مازراتی گیبلی 2018 رونمایی شد

مازراتی گیبلی 2018 رونمایی شدشرکت ایتالیایی مازراتی پس از مدتها نسخه فیس لیفت گیبلی 2018 را رونمایی کرد.

این خودرو قرار است به شکل رسمی در نمایشگاه خودرویی چنگدو در 25 آگوست با نام گیبلی گرن لوسو معرفی شود. این خودرو به ضربه‌گیرهای جدید، جلوپنجره بازطراحی شده و نوارهای کرومی مجهز شده است. رکاب‌های (ساید اسکرت‌های) جانبی نیز در این خودرو رنگ شده و نشان گرن لوسو نیز گلگیرهای جانبی این خودرو دیده می‌شود.

عقب خودرو کمتر مورد بازطراحی قرار گرفته و طراوت کمتری را از خود نشان می‌دهد و می‌توان از سپرهای جدید که به رنگ بدنه درآمده‌اند نام برد. اما مارزارتی ادعا می‌کند با تغییرات انجام شده ظاهر تهاجمی‌تری را به خودروی جدید در مقایسه با اسلاف آن ایجاد کرده است.مازراتی گیبلی 2018 رونمایی شدمازراتی گیبلی 2018 رونمایی شد
با وجود اینکه تغییرات ظاهری بسیار محتاطانه و نرم است، مازراتی اعلام کرده که "توسعه قابل ملاحظه‌ای" را در بهره‌وری آیرودینامیکی ایجاد کرده است. مازراتی‌ها همچنین با استفاده از چراغ‌های LED تطبیق‌پذیر روشنایی با شعاع بالا را برای دید بهتر به ویژه در جاده‌ها به مشتریان خود وعده داده‌اند.

این خودرو همچنین با فناوری‌های ارتقاء‌یافته ارائه خواهد شد. طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده در این مدل بهبود یافته و پیشرفت کرده‌اند. البته تاکنون هیچ صحبتی در خصوص ورود این خودرو به دنیای خودران‌ها به شکل رسمی از سوی مقامات شرکت مازراتی اعلام نشده است. پیش‌بینی می‌شود برای این خودرو از یک موتور توئین توربو 3 لیتری V6 با خروجی 345 تا 450 اسب‌بخار استفاده شود. استفاده از گزینه‌های دیزلی این موتورهای 3 لیتری نیز محتمل به نظر می‌رسد.
مازراتی گیبلی 2018 رونمایی شد
معرفی کامل شرکت خودروسازی مازراتی (Maserati) ایتالیا
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.