ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ام‌جی 6 مدل 2018 رسماً رونمایی شد

ام‌جی 6 مدل 2018 رسماً رونمایی شدشرکت خودروسازی MG با همکاری کمپانی "سایک موتور" چین، به طور رسمی از MG6 جدید رونمایی کرد و قرار است امسال وارد بازار چین شده و همچنین از سال 2018 میلادی به بازار انگلستان صادر خواهد شد که به غیر از این دو بازار ذکر شده، قطعاً می‌توان شاهد حضور آن در دیگر بازارهای جهانی هم بود.

به طور چشمگیری، خودروی چهار درب MG6 جمع و جور ساخته شده است و همچنین از یک پنجره جدید در قسمت عقب اتومبیل استفاده شده است که به نظر می‌رسد نیم نگاهی به خودروی مفهومی مرسدس بنز A کلاس نیز شده است، اما در مجموع چراغ‌های روشنایی LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز آن در کنار دیگر قسمت‌های طراحی اتومبیل باعث شده است تا یک چهره جذاب برای MG6 خلق شود، هرچند الگوهای طراحی آن تاحدودی آشنا هستند و بر روی دیگر محصولات جدید این شرکت خودروساز چینی هم مورد استفاده قرار گفته است.

ام‌جی 6 مدل 2018 رسماً رونمایی شدام‌جی 6 مدل 2018 رسماً رونمایی شد
در داخل کابین ام جی 6 جدید، شرکت سازنده از یک طراحی مینیمالیستی یا همان طراحی خلوت استفاده کرده است که کلیدهای نصب شده بر روی کنسول مرکزی اتومبیل به حداقل خود رسیده و بیشتر آن به سیستم مالتی مدیا و یا بر روی غربیلک فرمان منتقل شده است تا بر روی کنسول مرکزی اتومبیل تنها شاهد کلیدهای سیستم تهویه مطبوع کابین باشیم. هرچند این خودرو از تکنولوژی‌های روز دنیا جا نمانده و بر روی خود از سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، صندلی‌های اسپرت جلو با قابلیت تنظیم دستی، روکش‌های چرمی با دوخت‌های کنتراست و همچنین از قطعات فیبرکربنی بر روی داشبورد، پنل درب‌ها و کنسول مرکزی سود می‌برد که مشخص نیست فیبرکربن اصل هستند یا طرح، ولی در مجموع یک جذابیت خاصی در داخل کابین ام جی 6 جدید ایجاد کرده است.

در بخش مولد قدرتی اتومبیل هم گزارش شده است که از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با حداکثر خروجی قدرت 170 اسب بخار استفاده شده است که برای دریافت و ارسال آن به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده 7 سرعته اتومات دوکلاچه کمک گرفته خواهد شد.

در پایان هم انتظار می‌رود که شرکت خودروسازی MG برای عرضه محصول جدید خود به بازارهای جهانی، قیمت پایه 18 هزار دلار را تعیین کند.
ام‌جی 6 مدل 2018 رسماً رونمایی شدام‌جی 6 مدل 2018 رسماً رونمایی شد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.