ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اولین تصویر از محصول جدید شرکت لکسوس منتشر شد

اولین تصویر از محصول جدید شرکت لکسوس منتشر شدلکسوس اولین تصاویر از شاسی بلند کامپکت جدید UX را منتشر کرده است که با مدل هایی همچون بی ام و X1، آئودی Q2 و ولوو XC40 رقابت خواهد کرد. در حال حاضر فعلا تنها تصویری از سه رخ جلوی این کراس اوور کامپکت منتشر شده که ظاهر آن را به همراه خطوطی تیز نشان می دهد.

اگرچه این خودرو در مقایسه با UX کانسپت رونمایی شده در نمایشگاه پاریس 2016 ساده تر به نظر می رسد، اما بی شک همچنان ظاهری تهاجمی دارد.

در دماغه این خودرو جلوپنجره دوکی شکل بزرگ و چراغ های جلوی کشیده به همراه لامپ های دید در روز تعبیه شده است. هواکش هایی زیر سپر جلوی این خودرو قرار دارد و بی شک روی گلگیرهای آن نیز تزئیناتی پلاستیکی دیده می شود.

لکسوس اعلام نکرده خودروی دیده شده در این تصاویر چه مدلی از UX است اما با توجه به چراغ های جلو و رینگ های بزرگ آن به نظر می رسد شاهد نسخه ممتاز این خودرو هستیم.

بی شک این خودرو با نیرومحرکه ای هیبریدی عرضه خواهد شد و انتظار می رود طیفی از موتورهای بنزینی کامپکت نیز برای آن ارائه شود. گمان می رود این خودرو بر أساس پلتفرم TNGA جدید تویوتا ساخته شود که در C-HR نیز به کار رفته است.

این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو کاملا رونمایی خواهد شد.
معرفی کامل برند خودروسازی لکسوس (لکسس Lexus)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.