ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرفروش‌ترین مدل لکسوس به جنگ مرسدس بنز و بی ام و می رود

پرفروش‌ترین مدل لکسوس به جنگ مرسدس بنز و بی ام و می رودلکسوس قصد دارد برای افزایش رقابت با خودروسازان لوکس آلمانی، نسل جدید محبوب‌ترین سواری خود را برای اولین بار به بازار اروپا عرضه کند. لکسوس ES پرفروش‌ترین مدل لکسوس بعد از دو شاسی‌بلند RX و NX است و با آئودی A6، ب ام و سری ۵ و مرسدس-بنز کلاس E رقابت می‌کند.

خودروساز لوکس ژاپنی قرار است مدل جدید را هفته آینده در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کند و پیش از رونمایی عکسی از این ماشین منتشر کرده است. مدل جدید از نظر فنی با نسل جدید تویوتا آولون مشترک است که تا چند هفته دیگر به بازار می‌آید.
آلبوم عکس
2019 LEXUS ES :
آلبوم عکس سدان لکسوس ES مدل 2019 #33
آلبوم عکس سدان لکسوس ES مدل 2019 #32
آلبوم عکس سدان لکسوس ES مدل 2019 #31
آلبوم عکس سدان لکسوس ES مدل 2019 #30
آلبوم عکس سدان لکسوس ES مدل 2019 #29
آلبوم عکس سدان لکسوس ES مدل 2019 #28
ادامه
نسل هفتم ES از نظر ظاهری به مدل LS، لوکس‌ترین مدل لکسوس، شبیه‌تر شده است. استفاده از پلتفرم جدید تویوتا به مهندسان لکسوس این امکان را داده تا فاصله ماشین با زمین را کمتر کنند و در نتیجه ماشین از مدل قبلی اسپرت‌تر به نظر می‌آید.
معرفی کامل برند خودروسازی لکسوس (لکسس Lexus)
آمدن مدل جدید ES به اروپا، خبر بدی برای مدل GS، سدان دیگر لکسوس است که تاکنون در بازار اروپا عرضه می‌شد. ماه پیش رسانه‌ها گزارش دادند لکسوس به خاطر فروش کم قصد دارد تولید مدل GS را متوقف کند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۳۳ هزار دستگاه مدل ES فروخت اما فروش مدل GS با بیش از ۴۰ درصد کاهش نسبت به سال قبل، حدود شانزده هزار دستگاه بود.

با محبوب‌تر شدن ماشین‌های شاسی‌بلند، فروش مدل‌های سدان رو به کاهش است و منطقی است اگر لکسوس بخواهد تعداد مدل‌های سدان خود را کمتر کند.
منبع : lexus.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.