ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس زیباترین خودروی جهان در سال 2018 میلادی را ببینید

آلبوم عکس زیباترین خودروی جهان در سال 2018 میلادی را ببینیددر روزهای گذشته، رنج‌روور ولار در نمایشگاه خودرویی نیویورک مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت تا عنوان بهترین طراحی خودروی سال را از آن خود کند.

این خودرو ترکیب درخشانی از مدرنیته، ظرافت و زرق و برق را وارد خانواده خودروهای رنج‌روور کرده است و ترکیبی از یک طراحی عالی و مهندسی تمام و عیار را ارائه می‌دهد.

این خودرو در نسخه‌های جدید قدرتمند و خیره‌کننده از آب درآمده است. چراغ‌های فوق باریک ماتریکس لیزری – LED، دستگیره‌های در کشویی و سامانه اطلاعات و سرگرمی Touch Pro Duo از نشانه‌های پراهمیت فلسفه طراحی مدرن رنج‌روور هستند.
آلبوم عکس
RANGE ROVER VELAR :
تصاویر رنج‌روور ولار 2018 #19
تصاویر رنج‌روور ولار 2018 #18
تصاویر رنج‌روور ولار 2018 #17
تصاویر رنج‌روور ولار 2018 #16
تصاویر رنج‌روور ولار 2018 #15
تصاویر رنج‌روور ولار 2018 #14
ادامه
در ظاهر خودرو می‌توان حال و هوای یک کوپه را دید. با این وجود کراس‌اوور برتر انگلیس‌ها در ظاهر از طراحی تیز و با خطوطی کشیده برخوردار است. استفاده از نسخه‌ای آئرودینامیک‌تر از جلوپنجره نمادین لندروور به همراه سقف شیب‌دار مشکی‌رنگ از دیگر ویژگی‌های اسپورت این خودرو است. احتمال می‌دهیم که بسیاری از مخاطبان نمای باکس‌شکل خودرو را دوست نداشته باشند، اما احتمالا همین ترفند مد روز خیل وسیعی از نگاه را به خود جذب کرده کرده است.

این خودرو با استفاده از آخرین فناوری‌ها و بهترین مواد در فضای داخلی و خارجی در قالب یک suv لوکس و به خوبی درخشیده و توانسته نظر مساعد کارشناسان را به خود جلب کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.