ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لامبورگینی از اَبَر خودرویی شگفت انگیز رونمایی کرد!

لامبورگینی از اَبَر خودرویی شگفت انگیز رونمایی کرد!مدلهای آینده لامبورگینی الکتریسیته را در بدنه ماشین ذخیره می‌کند و می‌تواند خودش را تعمیر کند. خودروساز ایتالیایی هفته پیش از ماشینی رونمایی کرد که به گفته این شرکت «قواعد ساخت خودروهای سوپر اسپرت را زیر و رو می‌کند.»

«ترزو میلنیو» (Terzo Millennio) یا هزاره سوم به زبان ایتالیایی، با همکاری موسسه فن‌آوری ماساچوست، ام آی تی، ساخته شده و همانطور که از نامش پیدا است فن‌آوری‌هایی را نمایش می‌دهد که دهه‌ها با آن فاصله داریم.
آلبوم عکس
LAMBORGHINI TERZO MILLENNIO :
آلبوم عکس لامبورگینی ترزومیلنو (Terzo Millennio) کانسپت #14
آلبوم عکس لامبورگینی ترزومیلنو (Terzo Millennio) کانسپت #13
آلبوم عکس لامبورگینی ترزومیلنو (Terzo Millennio) کانسپت #12
آلبوم عکس لامبورگینی ترزومیلنو (Terzo Millennio) کانسپت #11
آلبوم عکس لامبورگینی ترزومیلنو (Terzo Millennio) کانسپت #10
آلبوم عکس لامبورگینی ترزومیلنو (Terzo Millennio) کانسپت #9
ادامه
ترزو میلنیو الکتریکی است، اما برخلاف ماشین‌های الکتریکی امروز به جای باتری از ابر خازن‌هایی‌ نیرو می‌گیرد که الکتریسیته بیشتری ذخیره می‌کند. مهندسان ام آی تی در حال ساخت موادی هستند که بتوانند بدنه فیبر کربنی لامبورگینی را به منبعی برای ذخیره الکتریسته تبدیل کنند. به این ترتیب کل ماشین منبع انرژی خواهد بود و لازم نیست باتری‌های سنگین در خودرو قرارداده شود.

ام آی تی همچنین در حال تحقیق بر روی سیستمی است که بدنه و ساختار فیبرکربنی ماشین را مدام بررسی می‌کند و در صورتی که ترک یا آسیبی را ببیند، به صورت خودکار آن را تعمیر می‌کند.

میتجا بورکرت (Mitja Borkert)،‌ مدیر طراحی لامبورگینی می‌گوید ماشین را با الهام از طرح‌های مارچلو گاندینی (Marcello Gandini)، طراح مشهورترین مدلهای لامبورگنی از جمله میورا، کانتاچ و دیابلو طراحی کرده است. این خودرو چهار موتور الکتریکی دارد که روی چرخ‌ها نصب شده و چرخ‌ها چراغ‌هایی دارد که هنگام حرکت روشن می‌شود.
معرفی کامل شرکت خودروسازی لامبورگینی (Lamborghini) ایتالیا
لامبورگینی از اَبَر خودرویی شگفت انگیز رونمایی کرد!لامبورگینی از اَبَر خودرویی شگفت انگیز رونمایی کرد!لامبورگینی از اَبَر خودرویی شگفت انگیز رونمایی کرد!لامبورگینی از اَبَر خودرویی شگفت انگیز رونمایی کرد!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.