ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی لوکس کیا استینگر 2018 چه قابلیت هایی دارد + آلبوم عکس

خودروی لوکس کیا استینگر 2018 چه قابلیت هایی دارد + آلبوم عکسشاید یکی از بهترین محصولات کره‌ای‌ها در بخش خودروهای سدان اسپرت استینگر کیا باشد که برای رقابت با کلاس‌های بخش خود ارائه شده است. خودرویی که بی‌شک در شمار بهترین خودروهای معرفی شده در سال 2018 قرار خواهد گرفت.

استینگر به عنوان یک عضو چالشی از سوی کیا به مصاف خودروهای برتر آلمانی مانند آئودی A5 اسپورت‌بک و ب‌ام‌و گرن کوپه سری 4 خواهد رفت. کیا به اعتبار ظاهر خوب، رانندگی استوار و موتور قدرتمند اعتماد به نفس بالایی در برابر رقبای قدرتمند آلمانی خود دارد.
آلبوم عکس
2018 KIA STINGER :
کیا استینگر 2018 #25
کیا استینگر 2018 #24
کیا استینگر 2018 #23
کیا استینگر 2018 #22
کیا استینگر 2018 #21
کیا استینگر 2018 #21
ادامه
گزارش کانسیومر ریپورت نشان می‌دهد که این سدان اسپورت کیا با فرمانپذیری سریع و روان، چرخ‌های 19 اینچی در مدل سفارشی در ترکیب با یک سامانه تعلیق استاندارد مشتریان را از خود راضی کرده است. این در حالیست که باید یک سامانه اطلاعات و سرگرمی سخاوتمندانه را نیز به طیف علاقه‌مندی‌های مشتریان در این خودرو اضافه کرد.

از طرفی ورود و خروج به این خودرو چندان آسان نیست. طراحی به نسبت کوتاه استینگر باعث ایجاد سختی در ورود و خروج می‌شود. اما نگران این معضل نباشید، هنگامی که شما روی صندلی‌های راحت نشسته و نظاره‌گر مواد درجه یک باشید، رضایتتان جلب خواهد شد. این رضایتمندی در کنار سامانه اطلاعات و سرگرمی پیشرفته و تجهیزات راحت و طیف گسترده سامانه امنیتی بیشتر می شود.

نشستن روی صندلی‌های عقب به کمی سازش نیاز دارد. سر مسافرینی که بیش از یک متر و 82 سانتی‌متر قد دارند با سقف تماس پیدا خواهد کرد. با این وجود در جدول نقاط قوت می‌توان به فضای بار بیشتر، اشاره کرد که از نظر بسیاری از مشتریان شبیه مدل‌های SUV طراحی شده است. صندلی‌های عقبی خودرو نیز تاشو ساخته شده‌اند.

به زودی کانسیومر ریپورت تست طولانی مدت این خودرو را آغاز خواهد کرد و ارائه اطلاعات بیشتری از این خودرو را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نشریه کانسومر ریپورت(consumer reports) و تیم کارشناسانش هر ساله خودروهای فروخته شده در بازار آمریکا را تست و امتیازدهی می‌کنند.در میان خودروها، تعدادی بالاتر از بقیه قرار می‌گیرند و در بین گروه خودروهای منتخب این نشریه می‌ایستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.