ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کیا اپتیما مدل 2019 رونمایی شد + آلبوم عکس و مشخصات فنی

کیا اپتیما مدل 2019 رونمایی شد + آلبوم عکس و مشخصات فنیکیا اپتیما مدل 2019 در طرح‌های سدان و اسپرتس‌واگن معرفی شد. این خودرو به‌زودی در نمایشگاه خودروی ژنو دیده خواهد شد.

بخش اروپایی کیا موتورز، پیشرانه‌های جدیدی برای کیا اپتیما معرفی کرده است. این خودرو در اروپا به‌عنوان سواری سالن یا اسپرتس‌واگن (Sportswagon) فروخته می‌شود و رونمایی رسمی آن برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو ۲۰۱۸ انجام خواهد شد تا طی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ در سراسر اروپا فروخته شود.

کیا اپتیما از دو گزینه جدید در سیستم محرکه بهره می‌برد؛ پیشرانه جدید دیزلی ۱.۶ لیتری (U3) مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت ریل مشترک (CRDi) و پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری مجهز به توربوشارژر با سیستم تزریق مستقیم سوخت (T-GDi)، دو گزینه‌ی تولید قدرت کیا اپتیما مدل ۲۰۱۸ برای اروپا خواهند بود. همچنین اپتیمای جدید از طراحی داخلی و بیرونی مدرن با جدیدترین فناوری‌های امنیتی، ایمنی و ارتباطی خودرو موجود در شرکت کیا موتورز استفاده می‌کند.

طراحی جدید کیا اپتیما به لطف پیشرانه‌های جدید و طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها، علاوه بر پاس کردن الزامات ایمنی و فنی متعدد، باعث محبوبیت بیش‌تر این خودرو در بین خریداران خصوصی و شرکتی می‌شود.

سیستم محرکه: انتشار آلایندگی کم از پیشرانه‌های توربوشارژ سبک‌وزن
خودروی اپتیما در حال حاضر با پیشرانه دیزلی U3 جدید کیا در دسترس است و به شکلی طراحی شده که فراتر از محدودیت‌های سختگیرانه موجود در استاندارد آلایندگی یورو 6d عمل می‌کند. پیشرانه ۱.۶ لیتری CRDi موسوم به U3 جایگزین نمونه ۱.۷ لیتری CRDi شده است؛ پیشرانه جدید از فناوری کنترل انتشار آلایندگی فعال کاهش گزینشی کاتالیستی (SCR) استفاده می‌کند که به‌طور قابل توجهی تولید گازهای گلخانه‌ای و مضر را کاهش می‌دهد. بنابراین پیشرانه جدید دی‌اکسید کرین، ریزگرد و NOx کمتری تولید می‌کند؛ در این سیستم محرکه ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور در محدوده ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌شود.

علاوه بر این، کیا اپتیما برای اولین بار از پیشرانه ۱۷۷ اسب بخاری ۱.۶ لیتری T-GDi استفاده می‌کند. پیشرانه سبک‌وزن توربوشارژ به خریداران گزینه‌های بنزینی جدیدی برای سیستم محرکه خودرو ارائه می‌دهد؛ اولی پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۰ لیتری مجهز به سیستم بالابرنده متغیر پیوسته سوپاپ (CVVL) با توان خروجی ۱۶۰ اسب بخار و دومی پیشرانه ۲.۰ لیتری T-GDi است که ۲۴۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و در اپتیما GT مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین یک پیشرانه ۱.۶ لیتری T-GDi و قدرت ۱۷۷ اسب بخار به جعبه‌دنده نیمه اتوماتیک دوکلاچه هفت سرعته متصل می‌شود که به رانندگان اجازه می‌دهد با استفاده از دسته‌های تعویض دنده روی فرمان، سرعت‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

یک گزینه حالت رانندگی (Drive Mode) جدید به رانندگان کیا اپتیما اجازه می‌دهد بین حالت‌های مختلف اسپرت، کامفرت، اکو و هوشمند انتخاب کنند. در هر حالت راننده قادر است پاسخ پیشرانه، اولویت مصرف اقتصادی سوخت یا شتاب سریع‌تر را سفارشی کند. همچنین امکان کاهش سختی فرمان در خودرو وجود دارد و رانندگان می‌توانند برای رانندگی آسان‌تر و فرمان‌گیری راحت‌تر، سنگینی روی سیستم فرمان قدرتی را کاهش دهند. در حالت رانندگی هوشمند نیز سیستم به‌طور خودکار نیازهای راننده را پیش‌بینی می‌کند و بسته به شرایط، بین حالت‌های کامفرت، اکو و اسپرت تغییر می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود خودرو به رفتار راننده و شرایط جاده سازگار شود و پیش از انتخاب راننده، خود را برای سرعت‌های مختلف و محیط‌های رانندگی آماده کند.
آلبوم عکس
KIA OPTIMA SPORTSWAGON FACELIFT 2019 :
کیا اپتیما مدل 2019 اسپورت واگن #9
کیا اپتیما مدل 2019 اسپورت واگن #7
کیا اپتیما مدل 2019 اسپورت واگن #6
کیا اوپتیما ۲۰۱۹ اسپورت واگن #5
کیا اوپتیما ۲۰۱۹ اسپورت واگن #4
کیا اوپتیما ۲۰۱۹ اسپورت واگن #3
ادامه
ایمنی: ویژگی‌های جدید ایمنی فعال

کیا اپتیما مدل ۲۰۱۸ با آخرین سیستم‌های پیشرفته دستیار راننده کیا موسوم به ADAS در اختیار قرار می‌گیرد تا خریداران خودروی هوشمندی با فناوری ایمنی فعال برای جلوگیری یا کاهش اثرات تصادف داشته باشند. سیستم اخطار توجه راننده (DAW) جدید اپتیما با حواس‌پرتی و خواب‌آلودگی راننده هنگام رانندگی مبارزه می‌کند. این سیستم هنگام تشخیص حواس‌پرتی یا خواب‌آلودگی صدای هشداری همراه با تصاویر گرافیکی در جلو داشبورد پخش می‌کند تا راننده متوجه خطر شود. خستگی راننده به‌عنوان عامل اصلی حدود یک‌چهارم از کل حوادث ترافیکی مرگبار در سراسر قاره اروپا شناخته می‌شود.

سایر ویژگی‌های ایمنی موجود در کیا اپتیما مدل ۲۰۱۸ عبارتند از: دستیار پیشگیری از برخورد با جلو (FCA) با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار حفظ خودرو در خط مستقیم (LKA)، دستیار نور بالا (HBA) و چراغ‌های جلو تمام LED با نور خمیده پویا. این فناوری‌ها اپتیما را به یکی از امن‌ترین خودروهای کلاس خود تبدیل می‌کند.

فناوری: سیستم اطلاعات و سرگرمی همراه صفحه نمایش لمسی

کیا اپتیما جدید با آخرین سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز به صفحه نمایش لمسی ۷ یا ۸ اینچی همراه با قابلیت ناوبری و خدمات اتصال کیا که توسط نرم‌افزارهای TomTom پشتیبانی می‌شوند، تجهیز شده است. این سیستم اپل کارپلی و اندروید اتو را برای اتصال کامل گوشی‌ هوشمند ارائه می‌دهد. اندروید اتو برای اتصال با گوشی‌های اندروید مجهز به اندروید لالی‌پاپ یا بالاتر طراحی شده است؛ اپل کارپلی نیز برای گوشی‌های آیفون ۵ یا سری‌های جدیدتر قابل دسترسی خواهد بود. در کنسول مرکزی، شارژر بی‌سیم قرار دارد که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌ هوشمند خود را در حال حرکت شارژ کنند.

سیستم اطلاعاتی و سرگرمی اپتیما با جدیدترین سیستم دوربین پایش تصویری اطراف (AVM) ارتباط دارد. این سیستم از دوربین‌هایی در جلو، عقب و دو طرف خودرو استفاده می‌کند تا راننده را با دید ۳۶۰ درجه از محیط اطراف خود کمک کند و توانایی پارک سریع خودرو را برای رانندگان کم‌تجربه فراهم می‌کند.

فروش کیا اپتیما سالون و اسپرتس‌واگن

کیا اپتیما جدید با پشتیبانی کیفیت مطلوب این شرکت و ضمانت‌نامه هفت‌ساله معتبر کارخانه (۱۶۰ هزار کیلومتر) به فروش می‌رسد. طی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸، مدل‌های سالون و اسپرتس‌واگن در سراسر اروپا فروخته می‌شوند؛ البته هنوز قیمت این مدل‌ها تعیین نشده است و برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها باید زمان زیادی منتظر ماند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی کیا موتور کره (Kia Motor)
منبع : / نویسنده: ابوالقاسم اسلامی
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.