ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای هولناک پدری که 20 سال پسرش را در یک قفس نگه می داشت، ژاپن را تکان داد

ماجرای هولناک پدری که 20 سال پسرش را در یک قفس نگه می داشت، ژاپن را تکان دادپلیس ژاپن مردی ۷۳ ساله را در شهر سندا در ژاپن بازداشت کرده که متهم است فرزندش را به مدت بیش از ۲۰ سال در داخل یک قفس چوبی نگهداشته است.

بنابه گزارش رسانه دولتی ان‌اچ‌ک و به نقل از مسئولان، یوستانه یماساکی گفته است که پسرش را که حالا ۴۲ سال دارد، به این دلیل محبوس کرده بود که مشکلات روانی و گاهی رفتار خشونت‌آمیز داشته است. قفسی که آقای یماساکی پسرش را در آن نگهداشته بود یک متر ارتفاع و کمتر از دو متر عرض دارد و او این قفس را در داخل آلونکی در کنار خانه‌اش قرار داده بود. پسر او که حالا از خم‌شدگی پشت رنج می‌برد، تحت مراقبت مسئولان بهداشت قرار دارد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این مرد از ماه ژانویه سال جاری به این طرف زیر مراقبت خدمات رفاهی اجتماعی در جنوب ژاپن قرار دارد. دیدار یک مقام محلی از خانه آقای یاماساکی در آن زمان، مسئولان را متوجه حبس این مرد ۴۲ ساله کرد. در حال حاضر آقای یاماساکی به اتهام محبوس کردن پسرش در قفس برای مدت فقط ۳۶ ساعت، دستگیر شده است.

اما کسانی که درباره این رویداد تحقیق کرده‌اند به این باور هستند که آقای یاماساکی پسرش را از زمانی که ۱۶ سال داشت محبوس کرد. گزارش شده که آقای یاماساکی به اتهاماتش اعتراف کرده و گفته است که او هر روز به پسرش آب و غذا می‌داده و هر یک روز در میان هم اجازه می‌داده است حمام کند.
معرفی کامل کشور ژاپن / از آب و هوا تا اقتصاد و سیستم سیاسی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.