ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نخست وزیر ژاپن ضایع شد! بدترین زمان ممکن برای یک دیدار تاریخی

نخست وزیر ژاپن ضایع شد! بدترین زمان ممکن برای یک دیدار تاریخیشینزو آبه، نخست وزیر ژاپن و هیات همراهش ۸۷۰۰ کیلومتر، بین توکیو و بخارست را با هواپیمای دولتی پیمودند تا در یک سفر تاریخی به دیدار نخست وزیر رومانی بروند اما در عین شگفتی زمانی که آنها به رومانی رسیدند دیگر از آقای نخست وزیر خبری نبود چرا که او روز سه شنبه از سوی حزب سوسیال دمکرات برکنار شده بود و لاجرم از سمت خود استعفا داده بود.

نکته مهم دیگر بی سابقه بودن این دیدار رسمی بود. برای اولین بار در تاریخ یک نخست وزیر ژاپن به دیدار رسمی همتای خود در رومانی می رفت. در واقع زمانی که آبه در هواپیما بوده است میهای تودوس، نخست وزیر پیشین رومانی استعفا و ریاست دولت را از دست داده است.

نخست وزیر رومانی بدلیل عدم حمایت حزب متبوعش ریاست کابینه را از دست داد. دیدار آبه از رومانی آغاز یک سفر پیش طراحی شده از اروپای شرقی می باشد. هرچند دیدار در بالاترین سطح بین دو نخست وزیر میسر نشد اما مذاکراتی بین هیات ژاپنی و مقامات رومانیایی برگزار شد.

سه شنبه شب شینزو آبه با رئیس جمهوری رومانی، کلاوس یوهانیس دیدار کرد. شینزو آبه در روزهای دیگر همین هفته از استونی، لتونی، بلغارستان و صربستان نیز دیدار خواهد کرد. این دومین بار در هفت ماه اخیر است که موقعیت نخست وزیر در رومانی متزلزل شده و بالاترین مقام اجرایی این کشور مجبور به استعفا می شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.