ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

خودروهای جدید جگوار، وضعیت آب و هوا را پیش بینی می کنند

خودروهای جدید جگوار، وضعیت آب و هوا را پیش بینی می کنندخودروهای آینده جگوار شرایط آب و هوایی را بهتر از کارشناسان هواشناسی اخبار تلویزیونی پیش‌بینی خواهند کرد.

جگوار لندروور طرح و الگویی را در سازمان جهانی مالکیت فکری به ثبت رسانده که خودروها را برای مواجهه با شرایط آب و هوایی متفاوت یا بحران‌هایی جوی آماده می‌کند.

خودروهای جگوار لندروور در این طرح با چک کردن حرارت، فشار، رطوبت، نور و استفاده از اطلاعات ایستگاه‌های هواشناسی محلی و موقعیتی از طریق سامانه ارتباطی GPS به تنظیم حرارت داخلی خودرو می‌پردازد.خودروهای جدید جگوار، وضعیت آب و هوا را پیش بینی می کنند
خودرو مطابق با این اطلاعات می‌تواند موتور را در فاز مورد نیاز تنظیم کرده و کنترل کشش مورد نیاز را با شرایط محیطی هماهنگ کند.

علاوه بر این در برنامه آب و هوایی این خودرو قابلیت پیش‌بینی شرایط آب و هوایی و اشتراک آن با سرنشینان وجود دارد.
خودروهای جدید جگوار، وضعیت آب و هوا را پیش بینی می کنند
از طرفی اطلاعات دریافتی می‌تواند از سوی خودرو با دیگر جوامع کوچک مانند خودروهای ارتباطی تقسیم شود.

اگرچه مشخص نیست که این فناوری چه زمانی تولید و در چه موقعیتی روی خودروهای تولیدی به کار رود، اما چنین سامانه‌ای برای خودران‌ها بسیار مفید خواهد بود. از آنجا که در این خودروها هیچ راننده انسانی وجود ندارد، خودران می‌تواند با توجه به قابلیت‌های پیش‌بینی و تنظیمی خود شرایط حرارت، نور و رطوبت را با توجه به شرایط آب و هوایی آن لحظه برای کاربران ایده‌آل و مناسب سازد.

از دیگر سو خودرو می‌تواند وسیله نقلیه را با توجه به جاده برفی یا بارانی به جای امن‌تری تبدیل کند.
منبع : thesun.co.uk
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.