ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تعطیلات هفتگی در ایران به 2 روز افزایش خواهد یافت

تعطیلات هفتگی در ایران به 2 روز افزایش خواهد یافتسرانجام طرحی اقتصادی که از مدت‌ها پیشتر در دستور کار مسئولان قرار گرفته و اظهارنظر پیرامون چگونگی اجرا و دیگر جزئیات آن در دستور کار قرار گرفته بود، موافقت دولتمردان را دریافت کرد تا یک گام به اجرا نزدیک تر شده و تحولی بزرگ در کشورمان را نوید دهد.

طرح افزایش تعطیلات هفتگی در کشور به دو روز که اواخر سال گذشته موافقت فعالان اقتصادی را گرفته و برای تصمیم گیری نهایی روانه دولت شده بود، توانست نظر موافق دولتمردان را دریافت کرده و یک گام اساسی به سمت تصویب نهایی و اجرایی شدن بردارد.

معاون رئیس‌جمهور از موافقت دولت با اجرای طرح تعطیلات 2 روزه آخر هفته خبر داد و اعلام کرد: اجرای این طرح می‌تواند برای رونق گردشگری ایران آثار مثبتی به همراه داشته باشد.

زهرا احمدی‌پور با اشاره به اینکه سازمان میراث‌فرهنگی و محیط‌زیست به‌دنبال متوازن‌سازی سفر هستند و از چنین طرحی حمایت می‌کنند، از بررسی توزیع تعطیلات در کمیسیون‌های دولت خبر داد. وی معتقد است این طرح می‌تواند برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری کشور فضای بهتری ایجاد کند و گام بزرگی در راستای بهره‌مندی این صنعت در کشور باشد.

معاون رئیس‌جمهوری در جمع فعالان گردشگری در فارس به طرح مربوط به تعطیلات آخر هفته پرداخت و با اشاره به اثرگذاری این طرح بر گردشگری کشور، گفت: «همه وجوه دولت با اجرای طرح تعطیلات آخر هفته موافق‌اند. با اجرای این طرح می‌توانیم به رونق گردشگری منطقه‌ای امیدوار باشیم.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.