ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جزئیات افزایش قیمت بلیت مترو تهران در سال 97 منتشر شد

جزئیات افزایش قیمت بلیت مترو تهران در سال 97 منتشر شدعضو هیات تطبیق فرمانداری تهران از تصویب نرخ پیشنهادی شورای شهر تهران برای مترو در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد قانبیلی با بیان اینکه صبح دیروز آخرین جلسه هیات تطبیق در سال ۹۶ در فرمانداری تهران برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات مورد بررسی در این جلسه، مصوبه شورای شهر درخصوص نرخ بلیت مترو در سال ۹۷ بود که مورد تایید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فرمانداری تهران به دلیل حمایت از مترو و رند شدن قیمت با افزایش بلیت تک‌سفره از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ تومان و قیمت بلیت مترو در خط فرودگاه امام که ۷۵۰۰ تومان تصویب شده بود موافقت کرد،‌ گفت: اما با افزایش ۱۵۰۰ تومانی بلیت خط ۵ یعنی تهران به کرج مخالفت شد، چرا که درصد افزایش بیش از حد مجاز بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری تهران در تبصره‌ها، تخفیف‌های خوبی برای مسافران مترو قائل شده، به گونه‌ای که تا ۶۶ درصد تخفیف برای کارت بلیت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مصوبه شورای شهر تهران درخصوص لغو برج باغ نیز مورد تایید فرمانداری قرار گرفت، چرا که ما معتقدیم این مصوبه حیات شهر تهران را به خطر انداخته بود.

عضو هیات تطبیق فرمانداری با بیان اینکه یکی دیگر از مسائل مورد بررسی بحث ایرادات تبصره‌های بودجه ۹۷ شهرداری بود که شورای شهر بر آنها تاکید داشت، گفت: با اصرار شهرداری روی تبصره‌ها این موضوع به هیات حل اختلاف ارسال شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.