ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

شوهری در هند کلیه زنش را دزدید!!

شوهری در هند کلیه زنش را دزدید!!یک زن هندی اهل ایالت بنگال از شوهر و برادر شوهرش به خاطر دزدیدن یکی از کلیه‌هایش شکایت کرد. به گزارش تایمز هندوستان این افراد در پی شکایت این زن بازداشت شدند.

ریتا سارکار (Rita Sarkar)، زن ۲۸ ساله هندی ادعا کرده است که همسرش بارها از او تقاضای جهیزیه ۲۰۰ هزار روپیه‌ای کرده و به‌ خاطر همین موضوع بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
معرفی کامل کشور هند (India) از اقتصاد تا فرهنگ و تاریخچه
در هند جهیزیه شامل وسائل خانه نمی‌شود و در برخی موارد به صورت وجه نقد توسط خانواده عروس پرداخت می‌شود. این سنت از سال ۱۹۶۱ در هند ممنوع شده است و این کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای مقابله با این سنت جهیزیه وضع کرده است. شوهری در هند کلیه زنش را دزدید!!
ریتا به روزنامه تایمز هندوستان گفت: «دو سال پیش من در ناحیه شکم احساس درد شدید کردم همسرم مرا به یک درمانگاه خصوصی در کلکته برد و آنجا به من گفتند که بعد از برداشتن آپاندیس حالم خوب می‌شود.» او در ادامه گفت که همسرش از او خواسته بود که درباره این جراحی با هیچ‌کس در کلکته صحبت نکند.

در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۷، چند ماه پس از عمل جراحی، خانواده این زن هندی وی را به دلیل احساس ضعف و ناخوشی نزد پزشک بردند و پس از اسکن متوجه شدند که یکی از کلیه‌هایش در جای خود نیست. او می‌گوید که حتی برای اطمینان دو آزمایش اسکن انجام داده است.

ریتا به رسانه‌های محلی گفت که پس از ۱۲ سال زندگی مشترک، همسرش بدلیل عدم توانایی خانواده وی برای پرداخت مبلغ جهیزیه کلیه‌ او را دزدیده و فروخته است.

پلیس شهر فاراکا در شمال ایالت بنگال ضمن آغاز تحقیقات اعلام کرد که ممکن است یک باند قاچاق اعضای بدن نیز در این پرونده دخیل باشد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.