ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اپلیکیشن نخست وزیر هند جنجال به پا کرد!

اپلیکیشن نخست وزیر هند جنجال به پا کرد!انتشار یک رشته توئیت که مدعی شده اپلیکیشن رسمی نارندرا مودی اطلاعات شخصی کاربران را بدون اطلاع و رضایت آنها به جایی در آمریکا ارسال می‌کند، نخست وزیر هند را زیر فشار شدید انتقادها قرار داده است. دو روز پیش یک پژوهشگر امنیت اینترنت با نام مستعار الیوت اندرسون در یک رشته توئیت این اتهام را مطرح کرد.

منتقدان می‌گویند این اپلیکیشن که میلیون‌ها نفر آن را نصب کرده‌اند، می‌تواند محتویات کارت SD را بخواند، آن را تغییر دهد یا حذف کند و حتی محتوای صوتی و تصویری آن را ضبط کند. پژوهشگری که این اتهام را منتشر کرد روز بعد در توئیتر نوشت که اپلیکیشن آقای مودی "بدون سر و صدا" سیاست حفظ حریم شخصی خود را تغییر داده است.

حزب آقای مودی، بهاراتیا جاناتا تکذیب کرده که این اطلاعات به آمریکا فرستاده می‌شده و می‌گوید هدف فقط این بوده که با تحلیل اطلاعات، مناسبترین محتوا برای کاربران ارسال شود. اپلیکیشن نخست وزیر هند جنجال به پا کرد!
پس از انتشار این توئیت‌ها، راهول گاندی رهبر حزب کنگره در توئیتر از آقای مودی انتقاد کرد اما حزب آقای مودی نیز به سرعت جواب داد و آقای گاندی را متهم کرد که قصد دارد نگاه‌ها را از حزب خود منحرف کند.

حزب حاکم بهاراتیا جاناتا، حزب مخالف -حزب کنگره- را متهم می‌کند که با شرکت بریتانیایی کمبریج آنالیتیکا در ارتباط بوده، شرکتی که به گزارش رسانه‌های بریتانیا، اطلاعات شخصی میلیون‌ها کاربر فیسبوک را بدون اطلاع و رضایت آنها جمع‌آوری کرده و از آن برای تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ و برگزیت استفاده کرده است، اتهامی که این شرکت آن را تکذیب می‌کند.

هفته گذشته راوی شانکار پراساد وزیر ارتباطات هند گفته بود که "گزارش‌های متعدد" حاکی از همکاری حزب کنگره با شرکت کمبریج آنالیتیکا است. حزب کنگره این موضوع را تکذیب می‌کند .

آقای مودی اپلیکیشن رسمی خود را در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرد و حضور گسترده خود در شبکه‌های اجتماعی را وسیع‌تر کرد.

او با بیش از ۴۱ میلیون "پیگیر" (follower)، یکی از پنج سیاستمدار محبوب دنیا در توئیتر است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.