ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تولید 206 و 207 بصورت مستقل از پژو فرانسه در ایران خودرو تولید می شود

تولید 206 و 207 بصورت مستقل از پژو فرانسه در ایران خودرو تولید می شودمدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: امسال با راه حل های خوبی که در نظر داریم، با تکیه بر برند داخلی و محصولات خود، افزایش عمق ساخت داخل قطعات توسط سازندگان و با تلاش جمعی از سختی ها عبور خواهیم کرد.
هاشم یکه زارع در مجمع عمومی عادی سالانه ایران خودرو اظهار داشت: محصولات پژو206 و پژو 207 هاچ بک و صندوقدار به صورت اتوماتیک در سال گذشته به صورت مستقل از پژو تولید شد.
وی تولید محصول 2008 را نیز از موفقیت های ایران خودرو در سال گذشته برشمرد گفت: تمام محصولات ثبت نامی در سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.
مهندس یکه زارع تصریح کرد: خودرو سواری انحصاری خوانده می شود، در صورتی که مشتریان امکان انتخاب و خرید از چند خودروساز را دارند این در صورتی است که خودروساز برای تهیه مواد اولیه باید به تولیدکننده های مشخصی مراجعه کند و انحصار در این بخش معنای بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز خودروساز افزایش قیمت بالای 50 درصد داشته که موجب بالا رفتن هزینه تمام شده تولید خودرو شده در صورتی که مجوز افزایش قیمت خودرو بسیار کم تر بوده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که قیمت محصولات قطعه سازان نیز رشد 20 درصدی را تجربه کرده، خاطرنشان کرد: اگر خودروساز افزایش قیمت قطعه ساز را ندهد سبب تعطیلی آن می شود و اگر پرداخت کند با زیان هنگفت روبرو می شود.

وی با اشاره به سود بالای دلالان از اختلاف قیمت کارخانه و بازار تاکید کرد: روش قیمت گذاری خودرو باید از انحصار خارج شود.
Peugeot 206 photo gallery
آلبوم عکس پژو 206 #17
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
Peugeot 206 photo gallery
آلبوم عکس پژو 206 #19
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.