ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جزئیات جشنواره امداد و خدمات نوروزی ایران خودرو منتشر شد

جزئیات جشنواره امداد و خدمات نوروزی ایران خودرو منتشر شدایران خودرو جشنواره امداد و خدمات نوروزی خود را از دیروز کلید زد و تا چهاردهم فروردین‌ماه سال ۹۷ نیز آن را ادامه خواهد داد. آن طور که رضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو)، در مراسم افتتاحیه طرح نوروزی این شرکت خبر داد، ۳۷۷ نمایندگی و دوهزار و ۱۸۷ اکیپ امدادی در قالب شش هزار و ۶۰۰ نفر پرسنل در طرح امداد نوروزی ۱۳۹۷ حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۵۰۹ خودروبر و ۲۲۲ خودروبر دومنظوره در این طرح حضور دارند، تاکید کرد: ۳۳ دستگاه نیز امداد پلاس و ۹۶۹ دستگاه امداد بالینی در کنار ۶ پایگاه ثابت امدادی نیز در سراسر کشور به امدادرسانی مشغول خواهند شد. مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در طرح خدمات امداد نوروزی امسال، طرح امداد پلاس نیز اضافه شده که در قالب آن برخی خدمات تعمیرگاهی از طریق اکیپ‌های مجهز سیار در محل به امدادخواهان ارائه خواهد شد. وی افزود: پایگاه‌ها و اکیپ‌های امدادی در محورها و جاده‌های پرتردد کشور به‌صورت ثابت و شبانه‌ روزی حضور دارند تا در صورت مراجعه یا تماس امدادخواهان در حداقل زمان ممکن امدادرسانی کنند.

حسینی تاکید کرد: سرعت، کیفیت و هزینه ارائه خدمات سه شاخص اصلی در خدمات پس از فروش خودرو هستند که نقش اصلی را در جلب رضایت مشتریان دارند. وی با بیان اینکه برای افزایش جلب رضایت مشتریان در سالی که گذشت ارائه خدمات سرویس دوره‌ای در محل همچنین برقراری شیفت دوم و شب در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش صورت گرفت، گفت: همچنین خدمت جدید تعمیر در محل از جمله اقدامات انجام شده در سال‌جاری برای افزایش رضایتمندی مصرف‌‌کنندگان بوده است. مدیرعامل ایساکو ادامه داد: همچنین در ۲۵۲ نمایندگی خدمات پس از فروش طرح پذیرش شبانه‌ روزی خودرو برقرار شده که بر اساس آن مشتریان در هر ساعت شبانه‌ روز در صورت خرابی خودرو می‌توانند برای پذیرش خودرو به نمایندگی مراجعه کنند. مدیرعامل ایساکو خاطرنشان کرد: برای اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان از دقیق و درست بودن هزینه خدمات امدادی و تعمیرگاهی ارائه شده مشتریان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ایساکو یا از طریق سیستم پیامک، فاکتور صادره را با هزینه‌های رسمی مطابقت داده و چک کنند.
معرفی کامل شرکت ایران خودرو / از تاریخچه تا فهرست محصولات
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.