ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

واکنش ایران خودرو به بسته شدن سایت پیش فروش خودرو

واکنش ایران خودرو به بسته شدن سایت پیش فروش خودرودر حالی که قرار بود از صبح امروز پیش‌فروش علی‌الحساب 15 محصول ایران‌خودرو انجام شود اما سایت فروش یا بطور کلی بالا نیامد و یا با قطع و وصل های زیادی که داشت عملا امکان ثبت نام را فراهم نمی کرد.

روز گذشته شرکت ایران خودرو اعلام کرد که به مناسب اعیاد قربان و غدیر‌خم، فروش 15 محصول خود از جمله پژو 206، پژو 405، سمند، رانا و پژو پارس را از دوشنبه مورخ 29 مرداد تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز می‌کند. اما امروز تعدادی از خریداران خودرو در تماس با عصر ایران، اعلام کرده اند که سایت فروش باز نشده و امکان ثبت نام در سایت ایران خودرو برایشان مقدور نیست که این نکته در مشاهدات خبرنگار عصر ایران هم وجود داشت.

هنوز هیچگونه اظهار نظری از سوی مسئولان ایران خودرو در مورد این مشکل اعلام نشده است .

شرکت ایران خودرو درخصوص مشکل پیش آمده پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

درحال حاضر به دليل ترافيك بالاي اينترنت و حجم بالاي مشتريان در صف انتظار، نام نويسي به كندي صورت مي گيرد اما همچنان درحال انجام است.

اعمال محدوديت هايي كه در راستاي كاهش واسطه گران و سفته بازي در ثبت نام هاي اعمال شده ازجمله محدوديت ثبت نام هر كد ملي و عدم امكان خريد براي مشترياني كه در شش ماه گذشته از ايران خودرو خريد كرده اند در اين ثبت نام باعث روند كندي در اجراي فرآيند فروش شده است.

هرچند اين كندي باعث طولاني شدن فرآيند ثبت نام مي شود اما محدوديت هاي ثبت نام براي جلوگيري از سوءاستفاده برخي سودجويان و در راستاي سياست هاي ايران خودرو جهت تامين خودرو براي مصرف كنندگان نهايي اعمال شده است.

گفتني است، گروه صنعتي ايران خودرو با هدف تامين نياز مصرف كنندگان،‌ طرح فروش عيد تاعيد را به اجرا گذاشته و اين طرح تا زمان تكميل ظرفيت از طريق پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو به نشانيesale.ikco.ir ادامه خواهد داشت.
معرفی کامل شرکت ایران خودرو / از تاریخچه تا فهرست محصولات
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.