ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی و قیمت روز هیوندای ix55 + آلبوم عکس و معایب و نظرات خریداران

مشخصات فنی و قیمت روز هیوندای ix55 + آلبوم عکس و معایب و نظرات خریدارانهیوندایی وراکروز (Hyundai Veracruz) یا آی ایکس 55 خودرویی است که از سال ۲۰۰۶–۲۰۱۵ در کره جنوبی تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو و خودرو چهار چرخ محرک بوده طول آن در حالت طبیعی ۱۹۰٫۶ اینچ (۴٬۸۴۰ میلیمتر) و عرض آن در حالت طبیعی ۷۶٫۶ اینچ (۱٬۹۵۰ میلیمتر) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت خودکار است. در سال ۲۰۰۶ جهت رقابت با لکسوس آرایکس ۳۵۰ به بازار آمد و در بازار به موفقیت رسید.این خودرو جز کراوس اورهای متوسط (به انگلیسی: Mid-size crossover) دسته‌بندی می‌شود و با نام ix55 هم شناخته می‌شود.

مشخصات، معایب و مزایای هیوندای IX55 2013

تصاویر هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز #1
compare مقایسه هیوندای IX55 2013 با دیگر محصولات

مشخصات هیوندای IX55 2013

سال طراحی خودرو : 2009
کلاس خودرو : شاسی بلند کره ای
حجم موتور : 3800سی سی
موقعیت موتور : جلو
گیربکس : 6 دنده خودکار تیپ ترونیک
سیلندر : 6
طول : 1945ميلي‌متر
عرض : 1750ميلي‌متر
ارتفاع : 4840ميلي‌متر
حداکثر قدرت : 260 اسب بخار در 6000
حداکثر گشتاور : 347 نیوتن متر در 4500
سوپاپ : 24
شتاب 0 تا 100 : 8.7
حداکثر سرعت : 190 - 210
وزن : 2804کیلوگرم
مصرف سوخت ترکیبی : 12.2لیتر
حجم باک : 78لیتر
سیستم های ترمز و پایداری : سیستم ضد قفل ترمز ABS - سیستم کنترل پایداری ESP
کیسه هوا : کیسه هوای راننده - سرنشینان جلو - جانبی - پرده ای - مجموعا 9 کیسه هوا
مالتی مدیا : کنترل سیستم صوتی روی فرمان - DVD - نویگیشن - سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و 6 اسپیکر
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
هیوندای وراکروز یا همان ix55 بزرگ‌ترین suv شرکت هیوندای می‌باشد و البته صحیح تر این است که بگوییم، بود. این مدل هیوندای در بازار ایران بازار خوبی دارد و کمی خود را از کیا موهاوی (که تولید آن هم متوقف شده) پیش انداخته است. البته این موقعیت با توجه به مزیت‌های زیادی که این خودرو به موهاوی دارد، چندان هم دور از انتظار نبود.
از ظاهر جلوی خودرو شروع می‌کنیم. مه شکن‌های کوچکی که در قسمت پایین سپر هستند خودنمایی می‌کنند.

جلوپنجره کاملاً با ظاهر جلو جور درآمده و این یکی از شگردهای هیونداست. درکل نمای جلوی این خودرو کاملاً پویا و دلپذیر است. البته همه در نگاه اول به این موضوع پی می‌برند که در سپر این خودرو فوق‌العاده زیاد پلاستیک به کار برده شده است. ظاهر این خودرو در نمای جلو همه‌پسند است و با سلیقهٔ بیشتر ما ایرانی‌ها جور در می‌آید.
آلبوم عکس
HYUNDAI IX55 VERACRUZ :
تصاویر هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز #19
تصاویر هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز #18
تصویری از موتور هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز #17
تصاویر هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز #16
تصاویر هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز #15
تصاویر درون کابین هیوندای ix55 یا هیوندای وراکروز #14
ادامه
از نیمرخ جانبی به این خودرو نگاه می‌کنیم. این خودرو رینگ‌هایی دارد که اندازهٔ آن متوسط بوده و کاملاً با بدنهٔ خودرو جور درمی‌آید. از پهلو هم وقتی به آن نگاه می‌کنیم پلاستیک‌های زیادی دور آن را فرا گرفته که از خودرویی 200 میلیون تومانی بعید است.

عقب این خودرو هم مانند جلو از فرم خوبی برخوردار است و کاملاً همهٔ سلیقه‌ها با آن می‌خواند. 2 اگزوزی که در قسمت پایینی عقب خودرو قرار دارد ظاهر خوبی دارند. فرم چراغ‌ها هم به نظر من عالی است.

به داخل خودرو می‌رویم. کیفیت ادوات راضی‌کننده است. همچنین این خودرو با امکاناتی از قبیل حافظه صندلی، گرم‌کن صندلی، تهویه اتوماتیک، درب برقی صندوق عقب و محفظه خنک‌کننده ارائه می شود.

ماشین را استارت می‌زنیم و صدای غرش موتور را می‌شنویم. تنها در زمان استارت زدن کمی صدای موتور به گوش می‌رسد. ماشین راه می‌افتد دنده اتوماتیک آن کاملاً به‌موقع تعویض می‌شود. البته این دنده تیپ ترونیک 6 سرعته، واقعاً جعبه دنده‌ای عالی برای هیونداست. از نظر صاحب این خودرو کیفیت فرمان به طور محسوسی پایین است. طوری که پس از اینکه شما مسافتی از تهران تا مشهد را طی کنید. دستتان کاملاً عرق کرده و فرمان کاملاً ساییده شده است. خرید محافظ عرق‌گیر برای این فرمان لازم است. این خودرو کاملاً به صورتی نرم از چاله‌های آسفالت نه‌چندان خوب ایران می‌گذرد. (این تست در یکی از شهرک‌های خلوت تهران انجام شده است). به گفتهٔ صاحب خودرو این مدل تا سرعت 130 کیلومتر بر ساعت حس خوبی را به راننده القا می‌کند. ولی از سرعت 130 کیلومتر در ساعت به بعد حس ناامنی به راننده دست می‌دهد.
این خودرو فضایی 7 نفره دارد که روکش چرم صندلی‌های آن کاملاً معمولی است و انتظار بیشتری از چرم صندلی یک خودرو 200 میلیونی می‌رود.

پیشرانه شش سیلندر وراکروز با حجم 3778 سی‌سی قادر به تولید 260 اسب بخار نیرو در دور موتور 6000 و 348 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4500 می‌باشد. مصرف سوخت و میزان آلایندگی این خودرو را می‌توان از معایب آن دانست. مصرف سوخت در شهر 12.4 و در بزرگراه 7.6 و به صورت ترکیبی 9.4 لیتر اعلام شده که به سهمیه‌بندی بنزین ایران اصلاً جور در نمی‌آید و در مورد این خودروی تست شده به 10 لیتر در صد کیلومتر نیز می‌رسید. میزان CO2 تولیدی نیز در هر کیلومتر 249 گرم است که رقم نسبتاً بالایی می‌باشد.

شتاب صفر تا صد این خودروی 2261 کیلویی 10.4 ثانیه و نهایت سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. تولید وراکروز در سال 2012 متوقف شد و نسخه هفت نفره سانتافه جدید، جانشین آن شد.

معایب و مزایا (نظرات خریداران) :

#1
درود دوستان بین ix55 مدل ۲۰۱۰ با سانتافه نیم فول 2014 کدام انتخاب مطمین‌تر و بهتری هست
#2
سلام کارشناس محترم وقت عالى بخیر یک دستگاه ix55 مدل 2011 تازه خریدارى کردم یک صداى تق تق از جلوى ماشین میاد این صدا در جاده هموار از سرعت 80 به بالا بوجود میاد و موقه اى که پدال گاز رو رها میکنم از بین میره و اگر هم دنده رو آزاد کنم هم از بین میره. ممنونم اگر لطف کنید راهنمایم کنید که این صدا از چى میتونه باشه.
#3
ما الان یکساله این ماشینو خریدیم . خیلی عالیه . واقعا سورایش لذت بخشه . همه چیش خوبه
#4
من اطمینانی به خودروهای کره ای ندارم متاسفانه واردات خودروهای بعضی از کشورها ممنوعه ولی در کل اول آلمانی بعد آمریکایی بعد ژاپنی بقیه ماشینها هم راه میرن ولی ....
#5
مزایا ۱_ شتاب و قدرت فوق العاده ۲_ جادار بودن ماشین حتی ردیف سوم. ۳_ عدم واردات ماشینهای پرقدرت اینچنینی ۴_ عدم واردات نیوفیس این ماشین که دیگه نگران این نخواهید بود که توی سرش بخوره معایب ۱_ دکمه عدم کنترل سراشیبی ۲- بدلیل وجود لاستیکهای ضربگیر بلند در کنار فنر در صورت افزایش وزن ماشین حالت خشکی به خودش میگیره که در عوض در صورت داشتن سرنشین زیاد دیگر نگرا برخورد کف ماشین در برآمدگیهای جاده نخواهید بود
#6
وراکروزنوع ix55شرکتی بهترین نوع ماشین تو رده خودشه اکثر ماشین های تویوتا و کیا و هیوندای سوار شدم وراکروز لذت رانندگی عجیبی داره مصرف سوختشم در جاده اگه یکنواخت رانندگی کنید تا زیر 8میاد حتی خود بنده 7/5رسوندم-ماکزیمم سرعتش240-خلاصه امکانات و قدرت و شتاب عالی و بی نظیر همچنین ظاهر زیبا و نازی ک داره منو شیفته کرده و خیلی ازش راضی ام
#7
من ٣ساله یه وراکروز دارم عالیه و توتوضیحات عملکرد نوشته حداکثرسرعت ١٧٦درحالی که ٢١٠تارو بنده خودم رفتم
#8
سری های قدیم ix55 بود که خوب بود،، فقط دوربین عقب نداشت که باعث میشد خوب دید نداشته باشی ولی الان x6 گرفتم تازه فهمیدم لذت واقعی رانندگی چی..
#9
ما یه دونه وراکروز داریم ازشم راضیم.جون میده واسه جاده چالوس
#10
سلام من یه دونه وراکروز 2013 دارم یعنی ماشینی به این خوبی ندیدم با دنده یک 80 تا رسوندم اضافه هم میره راستی اقا دانیال بیشتر از 210 تا میره من 220 رسوندم با یه زانتیا جرو بحث کرده بودم نگو نگو نگوووو
معرفی کامل شرکت هیوندای کره جنوبی / از تاریخچه تا درآمد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
کیان - پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱
دوستان گرامی گرداننده این تارنما اطلاعات شما درباره خودرو مانند وزن پهنا درازا وبلندی خودرو اشتباه است
مهدی - چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
واقعا نمیدونم که نویسنده ی این مطالب کی هست که انقدر غلط غولت نوشته همه چیزو.. وزن این ماشین به گفته ی نویسنده 2804 کیلوگرم هست دیگه اره!!!!!!!!!!!!!!و مصرف سوختشم حدود 12 یا 13 هست دیگه بازم اره! من قبلا همین ماشینو داشتم که وقتی باهاش میرفتم مسافرت فقط باید دنبال پمپ بنزین میگشتم.دوستان من خودم تجربه ی مصرف صدی 24 لیتر رو هم با این ماشین داشتم.بعدها فروختمشو موهاوی 2013 خریدم که شاسی بلند واقعی هست ولی وراکروز کراس اوور هستوبه نظر من درسته موهاوی خیلی لنگر داره ولی واقعا عاشقش هستم.افرودشم از وراکروز خیلی بهتره.شاسیشم مستقل هست یعنی درست مثل خودروهای suv واقعی.یه سوالی هام داشتم که ممنون میشم کسی بدونه راهنماییم کنه ایا من سایز 285/65/18 رو بندازم رو موهاوی تایر به گلگیر اینا برخورد میکنه یا نه.مرسی
مصطفی - شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
ما هم داشتیم وراکروز ۲۰۱۳ خیل عالی بیصدا نرم با کلاس خیلی عالی یهو دیدیم ساعت زنگ خورد از خواب بیدار شدیم نه وراکروزی بود نه کلاسی نه نرمی نه هیچی ..خدا رو شکر سالمیم همگی سلامت باشید
سالار فرهنگ - دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
اون آقایی که فرموده بود اول ماشین های المانی دومامریکایی سوم ژاپنی شرط میبندم تا حالا یه پرایدم نداشته فقط اسم ماشین هارو میدونه ویا بامجله ماشین حال میکنه،، عزیز خواهشن سوار نشدی نظر نده،،


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.