ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دومین شاسی بلند کاملا جدید هیوندای بزودی رونمایی می شود

دومین شاسی بلند کاملا جدید هیوندای بزودی رونمایی می شودگروه خودروسازی هیوندای با اعلام آمار فروش در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که نتوانسته سال گذشته به اهداف تعیین شده دست یابد. این گروه که شامل دو کارخانه هیوندای و کیا است، می‌خواست در سال گذشته میلادی هشت میلیون و ۲۵۰ هزار دستگاه ماشین بفروشد، اما در پایان سال معلوم شد که فروش شرکت یک میلیون دستگاه کمتر بوده است.

مشکل اصلی، سهم زیاد مدل‌های سواری در محصولات شرکت است. با افزایش تقاضا برای ماشین‌های شاسی بلند، استقبال از ماشین‌های سواری در حال کاهش است و هیوندای به اندازه رقیبانش شاسی بلند ندارد. این موضوع مخصوصا در بازار آمریکا و چین هیوندایی را با مشکل روبرو کرده است.
معرفی کامل شرکت هیوندای کره جنوبی / از تاریخچه تا درآمد
در این شرایط سخت، نقش نسل جدید سانتافه تعیین کننده است. قرار است این ماشین در ماه اسفند در نمایشگاه ژنو رونمایی شود و هفته گذشته هیوندای با انتشار طرح‌هایی از آن گفت که نسل جدید سانتافه نمایشگر چهره تازه شاسی بلندهای هیوندای خواهد بود.

این دومین شاسی بلند کاملا جدیدی است که هیوندای در یک سال گذشته رونمایی می‌کند. این کارخانه سال گذشته شاسی‌بلند کوچک کونا (Kona) را معرفی کرد که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. قرار است تا سال ۲۰۲۰ تعداد مدل‌های شاسی بلند هیوندای از سه به هشت مدل افزایش یابد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.