ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هیوندای 530 دستگاه سانتافه و توسان 2018 به جام جهانی روسیه می فرستد

هیوندای 530 دستگاه سانتافه و توسان 2018 به جام جهانی روسیه می فرستدکمپانی هیوندایی 530 دستگاه خودرو را برای تسهیل برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به این کشور ارسال کرده پیش از این تورنومنت بزرگ فوتبالی نیز همکاری‌های قوی و پایداری را با فدراسیون جهانی فوتبال در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

حمل و نقل در چنین رویداد بزرگی نقش بسیار کلیدی دارد و به همین دلیل کمپانی هیوندایی بیش از 530 خودرو مانند سانتافه، توسان و H-1 را برای حمل و نقل و جابه‌جایی اعضای تیم‌های ملی، داوران، مقامات بین‌المللی و اعضای فیفا به روسیه ارائه کرده است.

از دیگر سو هیوندایی خودروهای مسافری چند ده دستگاه اتوبوس را برای جابه‌جایی اعضای تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام جهانی در اختیار روسیه و تیم برگزاری مسابقات قرار داده تا حمل نقل بازیکنان از محل استقرار تا استادیوم به خوبی میسر شود.

این اتوبوس‌ها با امکانات بسیار زیاد ارائه شده و فضای راحتی را برای فوتبالیست‌ها ایجاد می‌کنند. این خودروسازی اعلام کرده در اقدامی خلاقانه شعار منتخب کشورهای جهان در طول بازی‌های جام جهانی روی این اتوبوس‌ها ثبت می‌شود تا روحیه رقابتی تیم‌ها و طرفدارانشان را افزایش دهد.هیوندای 530 دستگاه سانتافه و توسان 2018 به جام جهانی روسیه می فرستد
تصویری از هیوندای سوناتا 2018
منبع : thisdaylive.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.