ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مشخصات هیوندای آزرای جدید در بازار ایران / از ویژگی‌ها تا معرفی آپشن ها!

مشخصات هیوندای آزرای جدید در بازار ایران / از ویژگی‌ها تا معرفی آپشن ها!با ورود خودروهای هیوندای در سبد فروش کرمان موتور از سال گذشته شاهد ورود محصولات این برند پرفروش بازار از 2 نوع مونتاژ داخل و وارداتی در بازار ایران بودیم. کرمان موتور با مونتاژ خودروهایی مانند هیوندای آی 10 ، آی 20 ، اکسنت و با واردات محصولاتی مانند توسان، سانتافه ، النترا و سوناتا توانست بخش زیادی از بازار را در دستان خود بگیرد و حالا از این شرکت خبر می رسد که به زودی فروش خودروی پر طرفدار آزرا به عنوان پرچمدار خودروهای هیوندای در ایران نیز در دستور کار کرمان موتور قرار دارد.با توجه به اینکه یک دستگاه از این خودرو برای اخذ مجوز های لازم به ایران وارد شده است در این مطلب نگاهی به این خودرو انداخته ایم تا ببینیم آزرای جدید کرمان موتور با چه موتور و آپشن هایی وارد بازار می شود.

به‌طور کلی هیوندا آزرا را می‌توان یک سدان خانوادگی متوسط و تا حدی بزرگ نامید. این خودرو در واقع برادر بزرگ‌تر سوناتا محسوب شده و در برخی از بازارهای جهانی، محبوبیت بیشتری را نسبت به سایر مدل‌های هیوندای دارا است.
آلبوم عکس
HYUNDAI AZERA 2018 :
آلبوم عکس هیوندای آزرا مدل 2018 #20
آلبوم عکس هیوندای آزرا مدل 2018 #20
آلبوم عکس هیوندای آزرا مدل 2018 #19
آلبوم عکس هیوندای آزرا مدل 2018 #18
آلبوم عکس هیوندای آزرا مدل 2018 #17
آلبوم عکس هیوندای آزرا مدل 2018 #16
ادامه
آزرا نخستین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی (سال ۱۳۸۴ شمسی) وارد بازار خودروی ایران شد و تا پیش از اعلام قانون ممنوعیت واردات خودروهایی با حجم موتوری بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۲ شمسی)، سه نسل از این خودرو در بازار کشور توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

آزرای جدید کرمان موتور از پیشرانه 2359 سی سی انژکتوری با پایش مستقیم سوخت و با استاندار آلایندگی یو رو 6 بهره می برد که این موتور توان تولید 187 اسب بخار در دور 6600 را دارا است .

آزرای جدید با بهر گیری از گیربکس اتوماتیک 6 سرعته توان موتور را به چرخ های 19 اینچی آزرا منتقل می کند.

این پرچمدار هیوندای در ایران از امکانات رفاهی بالایی هم برخوردار است که از جمله آن می توان به سقف پانارومیک، استارت دکمه ایی، پرده دستی درهای عقب و پرده برقی شیشه عقب ، بلوتوث، ساب وفر و آمپلی فایر، کروز کنترل هوشمند، دریچه تهویه مطبوع سرنشینان عقب، سرد کن صندلی های جلو، دریچه تهویه مطبوع سرنشین عقب ،گرمکن صندلی های جلو و عقب ،چراغ های ال ایی دی جلو و عقب ، تنظیم برقی صندلی راننده و …. اشاره کرد.

در زمینه ایمنی نیز این خودرو دارای لیست بلند بالایی است که از جمله می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، ایربگ جانبی ،پرده ایی و زانویی، ترمز پارک، سیستم کنترل ایستگاهی در سر بالایی ، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم هشدار در ترمز گیری ... اشاره کرد.

به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال جاری فروش این خودرو استارت خورده و تحویل اولین سری آن نیز در بهار سال آینده اجرایی شود.

در رابطه با قیمت این خودرو همچان نمی‌توان با قاطعیت سخن گفت، اما به اعتقاد کارشناسان و با وجود آشفتگی بازار خودرویی ، و افزایش میزان تعرفه ها به احتمال زیاد آزرای جدید قیمتی بین 300 تا 350 میلیون تومان را خواهد داشت .
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.