ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برند لوکس هیوندای، از محصول جدیدش رونمایی کرد

برند لوکس هیوندای، از محصول جدیدش رونمایی کردجنسیس، مارک لوکس هیوندای، کانسپت اسنشیا را در نیویوک نمایش داد. این کانسپت زیر نظر لوک دانکرولک، مدیر طراحی پیشین آئودی، بنتلی و لامبورگینی طراحی شده است و به گفته این شرکت،‌ نمایی از مدل‌های آینده این مارک را به تصویر می‌کشد.

هیوندای برای رقابت با خودروسازان لوکس مثل مرسدس-بنز و لکسوس، مارک جنسیس را سه سال پیش در آمریکا تاسیس کرد. همان طور که تویوتا توانست با مارک لکسوس، خودروسازان لوکس آلمانی و آمریکایی را به چالش بکشد، هیوندای هم می‌خواهد با جنسیس راه خود را به بازار ماشین‌‌های لوکس باز کند.
آلبوم عکس
GENESIS ESSENTIA CONCEPT :
تصاویر جنسیس اسنشیا کانسپت #9
تصاویر جنسیس اسنشیا کانسپت #8
تصاویر جنسیس اسنشیا کانسپت #7
تصاویر جنسیس اسنشیا کانسپت #5
تصاویر جنسیس اسنشیا کانسپت #4
تصاویر جنسیس اسنشیا کانسپت #3
ادامه
جنسیس اطلاعات فنی این کانسپت را منتشر نکرده است، اما می‌گوید که این ماشین قوای محرکه الکتریکی دارد و در سه ثانیه می‌تواند سرعتش را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند. بدنه و شاسی‌ اسنشیا از فیبرکربن ساخته شده و باتری‌هایش در کنسول وسط خودرو قرار دارد.

فراتر از توانایی‌های فنی، هدف اصلی جنسیس از نمایش این کانسپت هشدار به رقیبانش است که منتظر مدل‌های جدی‌تری از این خودروساز نوظهور باشند. اسنشیا، با درهایی که با شناسایی اثر انگشت راننده رو به بالا باز می‌شود، کاپوت شفاف و نمایشگری که سرتاسر داشبورد را پوشانده، در جلب توجه بازدیدکنندگان موفق بود.

جنسیس در حال حاضر سه مدل سدان در بازار دارد و قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ سه مدل دیگر هم به محصولاتش اضافه کند. دو مدل از این مدل‌های جدید، شاسی بلند است و لوک دانکرولک می‌گوید به شرط تایید مدیران، ششمین مدل یک ماشین اسپرت براساس کانسپت اسنشیا خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.