ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر هیوندای ولستر 2019 منتشر شد

تصاویر هیوندای ولستر 2019 منتشر شدتصاویری مخفی و غیر رسمی از هیوندای ولستر مدل 2019 اخیراً در وب سایت های معتبر جهان منتشر شده است. هیوندای تلاش دارد با تغییری اساسی در ولستر 2019، دل جوانان و عاشقان سرعت را بدست آورد.
ولسترهای جدید 2019
تمامی ولسترهای جدید 2019 شکل و حالت اولیه خود را حفظ کرده‌اند، با این وجود تلاش هیوندایی برای ساخت خودرویی سریع و در عین حال خشن مشهود است.
از زمانی که اولین تصاویر از این خودرو دیده شد، توجه کارشناسان به جلو پنجره جدید، چراغ‌های روزتاب LED و سپرهای جدید و ورودی هوای عمودی جلب شد.

حال صرف نظر از هر آن چیزی که ما را به سمت ظاهر خودرو جلب می‌کند، طراحی چراغ‌های جدید خودرو ظاهر آن را کمی به ب ام‌و شبیه کرده‌اند.
معرفی کامل شرکت هیوندای کره جنوبی / از تاریخچه تا درآمد
با این وجود شکل عمومی چراغ‌های خودرو با آنچه در مدل‌های قبلی خودرو دیده می‌شود کاملا متفاوت است. چراغ‌ها به مراتب کوچکتر شده و شیک‌تر و هوشمندانه‌تر از قبل طراحی شده‌اند. با این وجود نمای عقب شکل و شمایل مرسوم‌تری دارد و متعارف‌تر از نمای‌روبه‌رو ظاهر شده است.تصاویر هیوندای ولستر 2019 منتشر شد
زمانی که صحبت از نمای عقب خودرو می‌شود، تغییر شکل، اندازه و جایگاه سپرها باعث تغییر شکل بخش انتهایی خودرو شده‌اند. با وجود اینکه تصاویر منتشر شده از ولستر 2019 چندان واضح به نظر نمی‌رسد، اما می‌توان مطمئن بود که در نمای انتهایی خودرو اثری از خطوط شکسته و صاف دیده نمی‌شود.
تصاویر هیوندای ولستر 2019 منتشر شد
براساس اخبار غیر رسمی هیوندایی ولستر 2019 خود را با یک موتور توربوشارژ 1.4 و 1.6 لیتری ارائه خواهد کرد که احتمالابا یک سامانه انتقال قدرت دوکلاچه و 7 سرعته هماهنگ خواهد شد. اگرچه در مدل‌های 1.6 لیتری می‌توان انتظار گیربکس‌های 6 سرعته را نیز داشت.

اولین نسخه‌های هیوندایی ولستر 2019 در نمایشگاه خودرویی دیترویت به نمایش درخواهند آمد و انتظار زیادی تا دیدن این خودرو باقی نمانده است.
تصاویر هیوندای ولستر 2019 منتشر شدتصاویر هیوندای ولستر 2019 منتشر شدتصاویر هیوندای ولستر 2019 منتشر شد
منبع : jalopnik.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.