ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی هیوندای ورنا مدل 2017 منتشر شد

مشخصات فنی هیوندای ورنا مدل 2017 منتشر شدبه تازگی اطلاعاتی از هیوندای ورنا 2017 منتشر شده است.

اخبار جدید تایید می کنند که ورنای جدید گزینه های موتور خودرویی که جایگزین آن می شود را حفظ کرده و گزینه های گیربکس دستی و اتوماتیک نیز خواهد داشت.

بر اساس این خبر، هیوندای ورنا 2017 بنزینی به موتورهای 1.4 لیتری Kappa با قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتون متر و 1.6 لیتری Gamma با قدرت 123 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتون متر مجهز می شود. یک گیربکس دستی پنج سرعته برای این خودرو ارائه می شود در حالی که یک نسخه چهار سرعته torque converter به صورت آپشن برای نسخه 1.6 لیتری آن موجود خواهد بود. این ویژگی ها با مدل کنونی این خودرو مشابه هستند.مشخصات فنی هیوندای ورنا مدل 2017 منتشر شد
هیوندای ورنا دیزلی 2017 به موتور 1.4 لیتری U2 CRDi دیزلی با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتون متر و 1.6 لیتری U2 CRDi با قدرت 128 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتون متر مجهز می شود. علاوه بر گیربکس دستی شش سرعته، یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته نیز برای موتور 1.6 لیتری دیزلی این خودرو ارائه می شود.

هیوندای در زمان رونمایی جهانی این خودرو در ماه فوریه در کانادا اعلام کرد که موتور 1.6 لیتری بنزینی آن به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته ارتقا یافته مجهز خواهد شد. هم چنین خبرهایی تایید نشده در مورد تجهیز این سدان به تکنولوژی mild hybrid منتشر شده است.

تایید شده است که هیوندای ورنا 2017 در ماه جاری عرضه می شود. پیش فروش این خودرو اکنون به صورت غیر رسمی در برخی نمایندگی های فروش هیوندای انجام می شود. انتظار می رود هیوندای طی روزهای آینده اطلاعات بیش تری از این خودرو منتشر کند.
منبع : خبرخودرو
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.