ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هیوندای اکسنت 2017 چه امکاناتی دارد + قیمت اکسنت در ایران

هیوندای اکسنت 2017 چه امکاناتی دارد + قیمت اکسنت در ایرانهیوندای اکسنت که هفته گذشته اولین نمونه آن در خطوط شرکت کرمان موتور تولید شد، به زودی وارد بازار می شود. اکسنت 2017 که با قیمت 14,745 دلار /1,002,660,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در آمریکا عرضه می شود، از سال ۲۰۰۰ میلادی، در کره جنوبی این خودرو با نام ورنا نامیده می‌شود اما در بسیاری از بازارهای جهانی، نام این خودرو اکسنت است. در ایران نیز تا سال ۱۳۹۰ این خودرو توسط شرکت کرمان خودرو با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می‌شد اما پس از تحریم ها تولید این خودرو در ایران متوقف شد.

اما اکنون پس از برجام، کرمان موتور پس از تولید و عرضه هیوندای i10 هیوندای i20 و همچنین واردات رسمی سانتافه، توسان، سوناتا و الانترا، به زودی سومین محصول تولید خود با برند هیوندای را وارد بازار خواهد کرد.

اکسنت با ظاهری مدرن، جوان پسند و اسپرت که حاصل زبان طراحی منحصر به فرد هیوندای است، مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با حجم 1591 سی سی از نوع VVT است. حداکثر قدرت تولید شده توسط این موتور 122 اسب بخار و حداکثر گشتاور 155 نیوتون متر است. جعبه دنده به کار رفته در هیوندای اکسنت از نوع 4 سرعته اتوماتیک است که این گیربکس تعویض دنده های نرم و روان را ارائه می دهد که باعث عملکرد مناسب در هنگام شتاب گیری می گردد.

سیستم فرمان از نوع برقی MDPS و سیستم ترمز جلو و عقب از نوع دیسکی است. سیستم تعلیق هیوندای اکسنت در جلو از نوع مک فرسون و عقب از نوع CTBA است. طول این خودرو 4370 میلی متر، عرض 1700 میلی متر، ارتفاع 1457 میلی متر، فاصله دو محور 2570 میلی متر، وزن خالص 1570 کیلوگرم، حجم صندوق عقب 465 لیتر و حجم مخزن سوخت 43 لیتر است.

چراغ های جلو این خودرو مجهز به مه شکن با شعاع دید گسترده که هنگام مه، دید راننده را حفظ می کند. خودرو اکسنت مجهز به سیستم پخش MP3 با صفحه نمایش 7 اینچ همراه با ورودی AUX، USB و 6 بلندگو است. همچنین کامپیوتری سفری به کار رفته در این خودرو امکان نمایش میزان مصرف سوخت، وضعیت فشار باد لاستیک ها را به راننده می دهد.
آلبوم عکس
2017 HYUNDAI ACCENT :
2017 Hyundai Accent SE Sedan white
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #16
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #15
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #14
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #13
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #12
ادامه
سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) وضعیت خودرو را در هنگام چرخش فرمان به منظور اعمال نیروی ترمز به هریک از چرخ ها جهت حفظ پایداری خودرو بررسی می نماید. سیستم مدیریت پایداری (VSM) کنترل پایداری خودرو در سطوح لغزنده به همراه سفت شدن فرمان که موجب افزایش پایداری خودرو می شود را بر عهده دارد.

سنسورهای موجود روی سپرهای عقب با ایجاد آلارم در هنگام نزدیک شدن به موانع از برخورد با آن ها جلوگیری کرده و می توان با ایمنی بیشتر پارک کرد. هیوندای اکسنت دارای ایربگ راننده، سرنشین جلو، 2 ایربگ جانبی و 2 ایربگ پرده ای است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، سانروف، ترمز ABS، استارت دکمه ای، سنسور نور، دوربین دید عقب، بلوتوث، تهویه مطبوع اتوماتیک و رهیاب ماهواره ای سایر امکانات و تجهیزات این خودرو است. ثبت نام هیوندای اکسنت با قیمتی در حدود 95 میلیون تومان، به زودی از سوی کرمان موتور آغاز خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.