ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کاهش فروش هوندا آکورد در آمریکا

کاهش فروش هوندا آکورد در آمریکاهوندا آکورد 2018 علیرغم توجه زیاد رسانه ها و مشتریان، در جذب مشتری با چالش مواجه شده است. در گزارشی جدید بر تعداد نمایندگی های هوندا در سراسر ایالات متحده تمرکز شده و گفته می شود به خاطر مشوق های ضعیف این خودروساز، این نمایندگی ها در عرضه این مدل متوسط جدید هوندا با چالش مواجه شده اند. یکی از این نمایندگی ها اعلام کرده هوندا در بازارهایی که رقبایش مشوق های بسیار سخاوتمندانه ای ارائه می دهند پیشنهادهایی رقابتی ندارد و آکورد نیز در این زمینه با چالش مواجه شده است.

Rick Case، مدیر نمایندگی های هوندا در فلوریدا و اوهایو اظهار داشت تویوتا کمری در بخش هایی از کشور با قیمتی بسیار پایین تر از آکورد اجاره داده می شود و در حالی که شاید آکورد محصولی بهتر باشد، برای بسیاری از مشتریان انتخاب گرانی محسوب می شود.

Case گفت: "در مناطقی همچون فلوریدا، نیویورک، اوهایو و کالیفرنیا که اجاره خودرو زیاد است ما با مشکل مواجه هستیم. وقتی این دو خودروی بسیار نزدیک به هم را بررسی می کنید کمری بسیار بهتر است چرا که مشتریان هر ماه 50، 60 یا 80 دلار را برای آن پرداخت می کنند."
معرفی شرکت خودروسازی هوندا (Honda Motor) + تاریخچه
هوندا از ابتدای ماه مارس تامین 104 روزه موجودی آکورد در نمایندگی های ایالات متحده را آغاز کرده است. برخی نمایندگی ها به هوندا اعلام کرده اند که با توجه به نرخ درخواست کنونی موجودی مازادی را در انبار دارند.

یکی از نمایندگی ها اعلام کرده هوندا با ارائه تخفیف برای آکورد در سطح رقبا مخالف است چرا که محصولی بهتر دارد. اما این امر همیشه برای مشتریانی که خودرو اجاره می کنند مهم نیست به همین دلیل این سدان متوسط در انبارهای ایالات متحده خاک می خورد. فروش خودروهای متوسط نیز در سال های اخیر کاهش داشته است و در عوض بسیاری از مشتریان به کراس اوورهای کوچک یا متوسط و شاسی بلندهای بزرگ تر روی آورده اند.
آلبوم عکس
HONDA ACCORD 2018 :
هوندا آکورد 2018 #23
هوندا آکورد 2018 #22
هوندا آکورد 2018 #21
هوندا آکورد 2018 #20
تصاویر هوندا آکورد مدل 2018 #11
تصاویر هوندا آکورد مدل 2018 #10
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.