ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تبلیغ هوندا StepWGN مدل 2018 را تماشا کنید + مشخصات فنی هوندا استپWGN

تبلیغ هوندا StepWGN مدل 2018 را تماشا کنید + مشخصات فنی هوندا استپWGNهوندا استپWGN ، یکی خودروی ام-پی-وی ست که از سال 1996 تاکنون تولید می شود.

کامپکت ام‌پی‌وی (Compact MPV) اصطلاحی اروپایی است که کلاس از خودروها را معرفی می‌کند که مابین خودروهای مینی‌ون و مینی ام‌پی‌وی قرار می‌گیرد. این خودرو از لحاظ ابعاد خارجیبدنه شبهات زیادی به رده استیشن واگن‌ها دارد. در ژاپن این گونه از خودرو را واگن فضایی (به ژاپنی: スペースワゴン) نامگذاری کرده‌اند. یکی از وجوه تمایز بین این رده با سایر خودروها را می‌توان در تعداد صندلی‌های آن دانست. تعداد صندلی‌های این خودرو معمولاً ۶ عدد می‌باشد که در ۳ ردیف دوتایی جاسازی می‌شوند.

هوندا StepWGN مدل 2018 دارای قسمت جلویی کاملا جدید است که این MPV را بزرگ تر و عضلانی تر نشان می دهد. به نظر می رسد این فیس لیفت دارای چراغ های جلوی فول LED با لامپ های LED به شکل C و چراغ های مه شکن LED خواهد بود. این چراغ های مه شکن LED زیر جلوپنجره کندوی عسلی تعبیه شده اند و دارای خط زیرین کرومی هستند. این به روز رسانی در نیمه دوره تولید شامل طراحی نوین رینگ های آلیاژی نیز می شود.

هوندا StepWGN دارای طول 4690 میلی متر، عرض 1695 میلی متر و ارتفاع 1840 میلی متر است. زیر کاپوت این خودرو موتور L15B 1.5 لیتری VTEC TURBO بنزینی با قدرت 110 کیلووات و گشتاور 203 نیوتون متر تعبیه شده است. هوندا در فیس لیفت این خودرو آپشن نیرومحرکه هیبریدی دو موتوره SPORT HYBRID i-MMD را معرفی خواهد کرد. این مدل جدید دارای ایمنی ارتقا یافته و تجهیزات کمک راننده به همراه مجموعه ارتقا یافته Honda SENSING خواهد بود.

به طور رسمی تایید شده است که هوندا StepWGN مدل 2018 ماه سپتامبر 2017 وارد بازار ژاپن خواهد شد.

در ادامه ویدیویی از تبلیغ این خودرو که در رسانه های ژاپنی منتشر شده است را در فایندز مشاهده نمایید :
آلبوم عکس :
آلبوم عکس
2018 HONDA STEP WGN :
Honda Step WGN مدل 2018 #10
Honda Step WGN مدل 2018 #9
Honda Step WGN مدل 2018 #8
Honda Step WGN مدل 2018 #7
Honda Step WGN مدل 2018 #6
Honda Step WGN مدل 2018 #5
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.