ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی و تصاویر گریت وال ولیکس C30 + معایب، قیمت روز و نظرات خریداران

مشخصات فنی و تصاویر گریت وال ولیکس C30 + معایب، قیمت روز و نظرات خریدارانولیکس سی۳۰ (Great Wall Voleex C30)خودرویی چینی است خودرویی که توسط برند گریت‌وال چین تولید می‌شود و در حدود سال ۱۳۹۲ توسط شرکت راین خودرو به بازار ایران معرفی شد. این خودرو از دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ABS,EBD، سیستم ضد سرقت، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب و قفل ایمنی کودک برخوردار است.[۲]چراغ‌های جلوی این خودرو تقریباً مشابه با مرسدس بنز کلاس بی است و در نمای عقبی این خودرو کپی ناشیانه ای از کیا اپتیما ۲۰۱۰ صورت گرفته‌است.

مشخصات، معایب و مزایای 1394 گریت وال ولیکس C30 دنده ای

گریت وال ولیکس سی30 #1
compare مقایسه 1394 گریت وال ولیکس C30 دنده ای با دیگر محصولات

مشخصات 1394 گریت وال ولیکس C30 دنده ای

ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال 1976 به ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال 2010 بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله ولیکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان 105 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.
سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط 6.5 لیتر برای نمونه های دنده دستی و 6.8 لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو 4 می باشد.
آلبوم عکس
GREAT WALL VOLEEX C30 :
تصویری تماشایی از گریت وال ولیکس سی30 آبی رنگ
نمایی دیدنی از گریت وال ولیکس سی30 # 14
گریت وال ولیکس سی30 #13
نمایی تماشایی از فضای درون کابین گریت وال ولیکس سی30 #12
تصویری از گرمکن صندلی های گریت وال ولیکس سی30 #11
تصویری از سانروف گریت وال ولیکس سی30 #10
ادامه
این خودرو با طول 445 سانتی متر و عرض 170 و ارتفاع 148 و فاصله بین دو محور 261 می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار 510 لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز 1125 کیلوگرم برای نمونه های منوآل و 1145 کیلو برای انواع اتومات می باشد.

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، 4 اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های 6 تایی و گرم کن صندلیها و رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

امکانات رفاهی

voleex c30 در چهار تیپ مختلف عرضه می‌شود که هر کدام از این چهار تیپ بر اساس داشتن امکانات رفاهی از یکدیگر متمایز می‌شوند. این خودرو در همه تیپ‌ها شامل امکاناتی همچون آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و مجهز به چراغ راهنما، رینگ اسپرت آلومینیومی همراه با زاپاس رینگ آلومینیوم، قابلیت تنظیم شش حالته دستی صندلی راننده، صندلی تاشوی عقب، تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ‌ها، فرمان هیدرولیکی با قابلیت تنظیم تلسکوپی، آنتن روی شیشه، سیستم رادیو پخشCD/MP3 شیشه بالابر جلو عقب برقی، تنظیم نور صفحه کیلومتر، قابلیت باز کردن درب صندوق از طریق ریموت، سنسور دنده عقب و خروجی برق ۱۲ ولت می‌شوند. اما در تیپ‌های فول آپشن سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با نمایشگر دیجیتال، شش بلندگو برای سیستم صوتی، کنترل‌کننده‌های سیستم صوتی بر روی فرمان، روکش چرمی برای فرمان و صندلی‌ها و آینه‌های تاشوی برقی نیز به امکانات این خودرو اضافه می‌شود.

معایب و محاسن

اما این خودرو نیز همانند همه خودروها دارای معایب و محاسن زیادی است که در نگاهی اجمالی می‌توان به آن‌ها پی برد این در حالی است که معایب و محاسن فنی این خودرو را می‌توان با راندن ان به خوبی دریافت. این خودرو از نظر ظاهری می‌تواند یک خودروی موفق باشد در قسمت کابین نیز طراحی زیبا به همراه کابینی که کیفیت متوسطی دارد نوید بازار موفق را می‌دهد صندوق بار این خودرو ۵۱۰ لیتر فضا را در اختیار قرار می دهد. صندلی‌های این خودرو راحت هستند و به خوبی سرنشینان را در برمی‌گیرند اما نکته در اینجاست که در قسمت عقب نفر سوم نمی‌تواند به راحتی و برای مدت زمانی طولانی روی صندلی بنشیند چرا که به دلیل قرار گرفتن زیر آرنجی برای سرنشینان طرفین ستون فقرات در وضعیت مناسبی قرار نخواهد گرفت البته این مشکل در اکثر خودروهایی که در قسمت عقب از زیر آرنجی برخوردارند وجود دارد البته این نکته را نیز نباید از یاد برد که فضای پای کافی برای سرنشینان عقب و جلو وجود دارد و سرنشینان عقب در مسافت‌های طولانی خسته نمی‌شوند.

صندوق بار این خودرو به راحتی از پس خانواده‌های پر جمعیت برمی‌آید طراحی کابین این خودرو همانند خودروهای لوکس بوده و کیفیت مناسبی دارد روکش صندلی‌ها هم در نمونه چرمی و هم در نمونه پارچه‌ای کیفیت خوبی دارند اما نکته دیگر در مورد کلاچ و دنده نرم این خودرو در نمونه دستی است که به سهولت رانندگی کمک بسیاری خواهد کرد. این خودرو در آینده با گیربکس CVT عرضه می‌شود که می‌تواند ولیکس را در زمره خودروهای اقتصادی قرار دهد چرا که موتوری کم حجم با بازده‌ای بالا به همراه چنین گیربکسی تا حد زیادی مصرف سوخت را کاهش می‌دهد به طور کلی می‌توان voleex c30 را خودرویی مناسب دانست که با توجه به مؤلفه‌های مثبتی که دارد گزینه خوبی برای خرید به حساب می‌آید به خصوص اینکه خدمات پس از فروش آن را شرکت پرستوی آبی ارگ به عهده دارد که سال‌هاست در لیست بهترین خدمات پس از فروش در صدر جدول قرار داشته و توانسته تاکنون رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند.

معایب و مزایا (نظرات خریداران) :

#1


سلام کلا ولکس ماشین بدی نیست ولی خدمات پس از فروشش بده الان نمایندگی کاشان برای یک سرویس باید یک روز وقت گذاشت کارهای دیگر را هم که بلد نیستند تو شهری که همه مردم ساعت 8 سر کارن مکانیک محترم ساعت 9.5 تشریف می یارن به خاطر یک مشکل کوچک چند بار رفتم نمایندگی اخر هم حل نشد که هیچ بدتر هم شد.

#2


پدرم به تازگی این خودرو را خریده و واقعا تعلیق خوب داره و بی صداس من تا حالا سانتافه هم سوار شد ولی این نسبت به قیمتش واقعا عالی

#3


با سلام.اي ماشين در مقايسه با توليدات داخلي هم رنج خودش خيلي بهتره.مصرف سوخت پايين-ظاهري زيبا و به روز-جادار-هندلينگ مناسب و رانندگي راحتي دارد

#4


اگه میخواید مثل من دیونه نشید ماشین چینی نخرید , من هم ولکس داشتم هم mvm گول ظاهر و امکانات جانبیشون رو خوردم باور کنید هر ماه تعمیر گاه بودم عیبایی که هیچ کس ازش سر در نمیاورد , پیشنهاد من نه خرید ماشینای آشغال چینیه نه لگنای داخلی , برید همین پول ماشینو بذارید بانک سودشو بگیرید با آژانس هرجا خواستید برید راححححححت … هزینه تعمیرات , بنزین , بیمه , استهلاک , جریمه , …. یه طرف اعصاب خوردیش یک طرف دیگه .. اگه هم که دنبال حرف مردم و چشم ذو هم چشمی و بدبختی خودتون هستید برید بخرید ..

#5


سلام
بنظر من ماشین خوبیه ظاهرش که خوبه کم مصرفم هس

#6


من دوسال دارمش و 56000باهاش رفتم خیلی ماشین خوبیه خیلی خیلی ازش راضی هستم

#7


سلام من نمی دانم دوستانی که ادعا می کنن این ماشینو داشتن وبیچارشون کرده خود ماشینو داشتن یا تو رویا بوده چون من دو سال این ماشینو دارم هیچ مشکل جدی پیدا نکرده فقط اعتراضی که داشتم به خدمات پس از فروش است

#8


سلام من این ماشینو داشتم سری اول cvt full مدل 91 ماشینه خوبیه البته خدمات پس از فروشش واقعا فاجعه است یعنی تا وقتی خراب نشه عالی ولی وقتی خراب شه هیچ کس پاسخ گو نیست
به هر حال امروز یه amt گرفتم رو مانیتورش هیچ جای برای gps cart نداره ,و تو منوشم navi نداره جاش ماشین حساب گذاشتن !!!!
کسی میدونه میشه رو اتومات های جدید gps میشه نصب کرد ؟

مرسی بابت راهنمایی

#9


من این ماشین را نزدیک 3 سال است دارم و تا به حال مشکلی باهاش نداشتم، رانندگی با این ماشین واقعا لذت بخش است. البته الان از خدمات پس از فروش آن خبری ندارم.

#10


سلام بر همه
من 405 جی ال -405 دوهزار -سمند -سمند موتور ملی -ال نود -ام وی ام داشتم الان :
ولیکس مدل 95 اتومات amt دارم صفر خریدم تا الان40.000 کیلومتر کارکرده
هزینه ها فیلتر و روغن وروز اول لاستیک کره ای
نقات قوت :
1:ترمز گیری خوب
2: هندلینگ عالی
3: کابین بیصدا
4: موتور بی صدا و بی لرزش
5: شتاب ثانویه نسبت به حجم موتور ووزن ماشین خوب
6: گیربکس 6 دنده جلو داره که برای سبقت گاز رو فشار میدم از دنده 6 به دنده سه معکوس میکشه البته بستگی به سرعت داره اگر کم شتاب برونین زود دنده رو سبک میکنه گیربکس باهوشی داره عکس العمل گیربکس به گاز عالیه …تو سرازیری دنده رو سبک نمیکنه شیب رو از افزایش سرعت تشخیص میده البته اگر گاز ندین
مسیرهای زیادی شمال و جنوب ومرکز رفتم سربالایی با بار و سرنشین مشکل نداشت
7:داشبورد جدید باتریم داخلی شیک و مانیتور وسیستم صوتی خوب صندلی راحت
8:سواری خوب
9: مصرف سوخت کم
10: کولر و تهویه اتومات خوب
و…..
نقات ضعف
1: کمبود نمایندگی و عدم تبلیغات شرکت
2: این ماشینو سوار شدم واقعا نمیتونم محصول ایران خودرو یا سایپا سوار شم
قبل از خرید دوسال بررسی کردم و به نمایندگیها سر زدم نکته جالب استحکام بدنه است که چند مورد تصاد فی باسرعت بالا تلفات نداشتن و داخل کابین جمع نشده بود امار خرابی خیلی کم داشت و با کیفیت بود لذا خریدم الانم راضیم دویست نفر در تلگرام در ارتباطیم مشکل خاصی عنوان نمیشه عیوب جزئیه

#11


سلام.ماشین خوب و دویت داشتنی هستش وولکسc30…باهاش آروم برید و بیاید هیچ اذیتتون نمیکنه و همیشه پا به پاتون میاد..مصرف سوختش هم که خیلی عالیه.واقعا چه ماشینی الانه حدود100-7سوخت مصرف میکنه که وولکس مصرف میکنه؟؟؟تو این ائضاع کمبود انرژی و سوخت و هزینه.به نظرم وولکس گزینه خوبی هستش.جادار هم هست.صندوقش هم که عالیه.طراحی داخلیش خوبه.ولی اگه اهل گاز دادن هستین و میخاین نعره و وحشی گری از این ماشین ببینید اصلا گزینه خوبی نیست.هرچند که واسه این چنین افراد هیچ اتومبیلی گزینه خوبی نیست.چون در هر صورت موتور ماشینا حتی اگه موستانگ هم باشه باید بگذارید پایین..خلاصه وولکس ماشین خوبیه.اونایی هم که میگن خوب نیست .مطمئن باشید ندارن و نداشتن این ماشینا.چون حتی اگه رو تجربه داشتنش را داشته باشن و بعد یه مدت مثلا فروخته باشن و زده باشن به تیپ هیوندا .مطمئن هیچ موقع تعریف بد نمیکنن از این ماشین.چون میدونن که بی آزار هستش.بخدا نسبت به هم تاهای چینی خودش غیر قابل مقایسه هستش.خوبیش اینکه همه کسی هم نداره و سوارش نیست تو شهر که حالت خز بگیره به خودش.شما الان میری تو خیابون هر چهار طرفت اگه شک نکن هیوندا شاسی بلند و سدان داره بهت سلام میده.هیوندا نباشه .مطمئن باش کیا هستش.ولی وولکس واسه افراد خاص هستش.افرادی که اهل چشم و هم چشمی نیستن.افرادی که میدونن هزینه زیاد دادن سوخت به این دولت یک خیانت بزرگ هستش در حق خود آدم.با این اوضاع کار و زحمتکشی..خلاصه هرکسی خرید خیرشو ببینه.ماشینه خوبیه.شک نکنید

#12


سلام من تازه ولکس خریدم ماشینم کم کار کرده یک هفته هست که گرفتم چند روز پیش که اومدم استارت بزنم چراخ آچار ماشین چشمک زد اما روشن نمیشد خیلی تلاش کردم بنزین زدم و کلی کارای دیگه که نشد میکانیک آوردم چند ساعت بعدش روشن شد بدون اینکه کسی کاری بکنه.میخواستم ببینم این ایراد برای چی بود؟
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
mojtaba - سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
با سلام درمورد اینکه ماشین چینی به درد نمیخوره باید بگم بیشتر وسیله هایی ک ما ایرانی ها داریم استفاده میکنیم چینیه ام وی ام ۳۱۵ داشتم عالی بود ، ولکس دنده ای داشتم عالی بود ، الانم هاوال دارم بی نظیره خرجشم مثل ی ماشین اقتصادی میمونه واقعا
بهنام - پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
یک ساله ولکس مدل93خریدم در کل راضی نیستم شتاب اولیه کم مصرف بالا صدای موتور داخل کابین صندلی های چندان راحت و...تو این یک ساله همش دستم بهش بند بوده و دارم خرجش میکنم اما اون جور که میخوام نشده .نمیدونم باید چیکار کنم. پراید مدل 87هم دارم والا همه چیزش بهتره به غیر از فرمونش که سفت تره. گول ظاهر این ماشین را خوردم
علی - یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶
کلا ماشین چینی نخرید من هر کدام را خریدم از لیفان تا ام وی ام ناراضی بودم بخدا الاغ سوار شوید بهتراز ماشین چینی فقط ماکت خودرو را درست میکنند وکاری به کیفیت ندارند .ام وی ام داشتم پسرم امد دریچه کولر را تنظیم کند تمام دریچه کنده شد ریخت پایین


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.