ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصول جدید جیلی ویژه بازار اروپا و آمریکا را ببینید

محصول جدید جیلی ویژه بازار اروپا و آمریکا را ببینیددر حالی که همه خودروسازان جهان برای گرفتن سهم بیشتر از بازار چین تلاش می‌کنند، لینک‌اند‌کو (LYNK & CO)، خودروساز لوکس چینی خود را برای ورود به بازار اروپا و آمریکا آماده می‌کند.

این شرکت دو سال است که تاسیس شده و بخشی از گروه خودروسازی جیلی است. ولوو هم که عضوی از این گروه خودروسازی چینی است در لینک‌اند‌کو سهام دارد. مدیر این شرکت آلن فیسر است که سابقه مدیریت در فورد، جنرال موتورز اروپا و ولوو را دارد.

لینک‌اند‌کو هفته پیش از محصول جدید خود که یک شاسی‌بلند کوچک به نام ۰۲ است رونمایی کرد. این دومین محصول شرکت چینی است و قرار است در کارخانه ولوو در شهر خنت بلژیک در کنار ولوو XC40 تولید شود. این ماشین توسط طراحان سوئدی طراحی شده و از نظر فنی هم با ولوو XC40 اشتراک زیادی دارد.
آلبوم عکس
LYNK AND CO 02 CROSSOVER :
تصاویر لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) 02 مدل 2020 #7
تصاویر لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) 02 مدل 2020 #6
تصاویر لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) 02 مدل 2020 #5
تصاویر لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) 02 مدل 2020 #4
تصاویر لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) 02 مدل 2020 #3
تصاویر لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) 02 مدل 2020 #2
ادامه
محصولات لینک‌اند‌کو قرار است از سال ۲۰۲۰ به بازار اروپا عرضه شود و هم‌زمان این شرکت ساخت یک کارخانه در آمریکا را بررسی می‌کند.

لینک‌اند‌کو می‌خواهد به جای نمایندگی‌های فروش، محصولاتش را از طریق اینترنت یا در فروشگاه‌هایی در مراکز خرید به مشتریان عرضه کند. علاوه بر فروش نقدی و قسطی، لینک‌اند‌کو محصولاتش را به صورت اشتراک سالانه هم به خریداران عرضه می‌کند.

برنامه لینک‌اند‌کو این است که تا سال ۲۰۲۱ پانصد هزار دستگاه خودرو تولید کند که نیمی از آن در چین و نیمی دیگر در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی فروخته خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.