ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر یک کارناوال سیاسی عجیب در آلمان / از مسخره کردن ترامپ تا آنگلا مرکل، عنکبوت بیوه سیاه

تصاویر یک کارناوال سیاسی عجیب در آلمان / از مسخره کردن ترامپ تا آنگلا مرکل، عنکبوت بیوه سیاهبا جشن و پایکوبی میلیون‌ها نفر در روز دوشنبه (۱۲ فوریه) جشن کارناوال (Rose Monday Carnival) در شهرهای حاشیه رود راین به اوج می‌رسد. در این جشن سیاستمداران و قدرتمندان دستمایه طنز و شوخی انتقادی نیز قرار می‌گیرند. عکس‌ها را ببینید:
آلبوم عکس
GERMANY ROSE MONDAY CARNIVAL 2018 :
سیاست اتحادیه اروپا در قبال پناهجویان آفریقایی و وضعیت "بردگی" آن‌ها در لیبی از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه کارناوالیست‌ها در شهر دوسلدورف قرار گرفت.
ورشکستگی شرکت هواپیمایی "ایر برلین" نیز از نگاه کارناوالیست‌ها پنهان نماند. گرچه ایر برلین توسط لوفت‌هانزا خریداری شد، اما لوفت‌هانزا حاضر به پذیرش و تمدید قرارداد کاری بخشی از کارمندان آن نشد. در این طنز تلخ "کارمندان دور ریخته شده ایر برلین" به نمایش گذاشته شده‌اند.
قرار است مارتین شولتز از رهبری حزب سوسیال دمکرات آلمان کناره‌گیری کند و آندریا نالس رهبری این حزب را برعهده گیرد. در اینجا کارناوالیست‌ها در بازی با کلمات از "رفقا، پایان کار نزدیک است" (Genossen, das Ende ist nah) "رفقا، پایان کار نالس (Nahles) است" را ساخته‌اند. بر روی دستکش سمت چپ نیز نوشته‌شده "بزن تو دهانش".
فرار حزب دموکرات‌های آزاد (FDP) از بر عهده گرفتن مسئولیت در دولت موضوع این طرح و مجسمه انتقادی در کارناوال است. بر روی واگن حامل طرح نوشته شده است:"از پز عالی تا شلوار پر" و "دمکرات‌های ترسو".
مارتین شولتز، رهبر حزب سوسیال دمکرات، پس از انتخابات اعلام کرد که حزب‌اش در ائتلاف دولتی شرکت نمی‌کند. اما حالا قرار است این حزب در ائتلاف بزرگ شرکت کند. او همچنین گفته بود که در دولت مرکل مقامی را بر عهده نمی‌گیرد. اندکی بعد اعلام شد که او وزیر خارجه می‌شود و سپس اعلام انصراف کرد. در بازی با کلمات، گرفتاری او در چرخ گوشت از "تقصیر خودت است" (Selber Schuld) به (Selber Schulz) تغییر یافته است.
حزب دست راستی "آلترناتیو برای آلمان" (AfD) نیز در مرکز توجه کارناوالیست‌ها قرار داشت. در سمت چپ نوشته شده است "ما نازی نیستیم" و در سمت راست نیز "بال" یا جناح راست افراطی با رنگ قهوه‌ای قرار گرفته است. این رنگ نماد نازی‌ها در دوره رژیم هیتلر است.
ادامه
منبع : نویسنده محمود صالحی - dw.de - sputniknews.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.