ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جایزه 1 میلیارد و 700 میلیون تومانی آلمان به بازیکنان تیم ملی‌اش!

جایزه 1 میلیارد و 700 میلیون تومانی آلمان به بازیکنان تیم ملی‌اش!در صورت قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هر یک از بازیکنان این تیم ۳۵۰ هزار یورو /28,136,020,000 تومان (قیمت تبدیل شده) پاداش دریافت خواهند کرد. فدراسیون فوتبال آلمان روز چهارشنبه در حالی از تعیین این پاداش بی سابقه خبر داد که اعضای این تیم پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سیصد هزار یورو پاداش دریافت کرده بودند.
معرفی کامل کشور آلمان (Germany)
فدراسیون فوتبال آلمان برای راهیابی مانشافت به مرحله یک هشتم نهایی هیچ پاداشی را در نظر نگرفته و صعود این تیم به مرحله یک چهارم و نیمه نهایی به ترتیب ۷۵ و ۱۲۵ هزار یورو پاداش برای بازیکنان به همراه خواهد داشت.

پاداش راهیابی تیم ملی فوتبال آلمان به دیدار پایانی رقابت های جام جهانی روسیه نیز ۲۰۰ هزار یورو اعلام شده است.

رایندهارد گرایندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان با اشاره به اینکه کسب دومین قهرمانی متوالی در جام جهانی عنوانی جاودان و مستحق پاداشی خاص است، تاکید کرد: « بازیکنان ما از انگیزه بسیار بالایی برای کسب دومین قهرمانی متوالی در جهان و تاریخ سازی در فوتبال برخوردارند.»

به گفته رئیس فدراسیون فوتبال آلمان تیم ملی این کشور چنین چالشی را نه به دلیل اقتصادی بلکه با لحاظ مسائل انگیزشی در کانون توجهات خود قرار داده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.